تاریخ انتشار : دوشنبه 24 دی 1397 - 22:41
کد خبر : 37192

شورای اسلامی شهر رشت و مدیریت شهری به پویش سه شنبه های بدون خودرو پیوست

شورای اسلامی شهر رشت و مدیریت شهری به پویش سه شنبه های بدون خودرو پیوست

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای شهر رشت – در هفتاد و دومین جلسه شورای شهر، رئیس شورا از پیوستن شورای اسلامی شهر رشت و مدیریت شهری به پویش سه شنبه های بدون خودرو خبر داد. رئیس شورا با اشاره به پویش ملی سه شنبه های بدون خودرو اظهار داشت: این پویش

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای شهر رشت – در هفتاد و دومین جلسه شورای شهر، رئیس شورا از پیوستن شورای اسلامی شهر رشت و مدیریت شهری به پویش سه شنبه های بدون خودرو خبر داد.

رئیس شورا با اشاره به پویش ملی سه شنبه های بدون خودرو اظهار داشت: این پویش مدتهاست در کشور شروع شده و وزارت ورزش و جوانان از این پویش حمایت می کند.

علوی افزود: فردا در یک اقدام نمادین ولی واقعی، سه شنبه های بدون خودو در رشت کلید می خورد و بدون خودروی شخصی به محل کار حاضر می شویم.

وی افزود: از این پس برای حضور در محل کار، سه شنبه ها از خودروهای عمومی استفاده خواهیم کرد و فردا در دو ایستگاه مهمان سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری رشت هستیم و رصدی هم از نزدیک در مورد وضعیت حمل و نقل عمومی خواهیم داشت.

رییس شورا بیان داشت: با سیاست گذاری شورا و با افزایش خودروهای عمومی، بویژه اتوبوس ها فرصت خوبی است تا فرهنگ عمومی استفاده از حمل و نقل عمومی را افزایش دهیم.

وی تاکید کرد: خودروهای تک سرنشین در رشت زیاد شده است. باید یک فرهنگسازی کنیم تا استفاده از خودروهای شخصی و بویژه خودروهای تک سرنشین کاهش یافته و به تبع آن ترافیک فزاینده رشت کاهش یابد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.