تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 - 10:31
کد خبر : 127056

قتل یک مرد ۴۵ساله در رضوانشهر

قتل یک مرد ۴۵ساله در رضوانشهر
فرمانده انتظامی رضوانشهر از وقوع یک فقره قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل و همدستانش با تلاش کارآگاهان آگاهی این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

جارستان: فرمانده انتظامی رضوانشهر از وقوع یک فقره قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل و همدستانش با تلاش کارآگاهان آگاهی این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

 

سرهنگ “حامد شادبهر” در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبر فقدانی مردی ۴۵ساله اهل رضوانشهر، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت وی با بیان اینکه با تحقیقات پلیسی و بررسی سرنخ ها ربایش این مرد ۴۵ ساله محرز شد افزود: کارآگاهان آگاهی با استفاده از ابزار هوشمند و اقدامات فنی، هویت ربایندگان را شناسایی و در چند عملیات ۳ متهم را دستگیر و نفر چهارم  که ساکن استان البرز بود را در حین خروج از کشور در فرودگاه دستگیر کردند.

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به قتل مرد ۴۵ ساله به علت اختلافات شخصی اعتراف کردند بیان داشت: با اعترافات و راهنمایی متهمان جسد مقتول کشف شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر با بیان اینکه از مخفیگاه یکی از متهمان یک قبضه سلاح جنگی کشف شد افزود: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.