تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 16:52
کد خبر : 127049

تلوزیون در این مسابقه ۹۰ دقیقه ای ۹۵ آگهی بازرگانی پخش کرد

تلوزیون در این مسابقه ۹۰ دقیقه ای ۹۵ آگهی بازرگانی پخش کرد
در 95 دقیقه ای که بازی دورتموند و پاری سن ژرمن به طول انجامید، 95 تبلیغ به مدت 18 دقیقه و 24 ثانیه پخش شد که از این تعداد 20 تبلیغ به مدت یک دقیقه و 47 ثانیه با پروژکتور در وسط پخش شد. میدانی و 65 آگهی 14 دقیقه و 26 ثانیه ای، زیرنویس و در نهایت 11 آگهی زیر لوگوی شبکه سه به مدت دو دقیقه و 11 ثانیه پخش شد.

جارستان: در ۹۵ دقیقه ای که بازی دورتموند و پاری سن ژرمن به طول انجامید، ۹۵ تبلیغ به مدت ۱۸ دقیقه و ۲۴ ثانیه پخش شد که از این تعداد ۲۰ تبلیغ به مدت یک دقیقه و ۴۷ ثانیه با پروژکتور در وسط پخش شد. میدانی و ۶۵ آگهی ۱۴ دقیقه و ۲۶ ثانیه ای، زیرنویس و در نهایت ۱۱ آگهی زیر لوگوی شبکه سه به مدت دو دقیقه و ۱۱ ثانیه پخش شد.

 

دیدار نیمه نهایی دورتموند و پاری سن ژرمن شب گذشته برگزار شد و دورتموندها با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند و راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شدند. این دیدار ۹۵ دقیقه با یک دقیقه وقت اضافه در نیمه اول و ۴ دقیقه وقت اضافه در نیمه دوم به طول انجامید.

 

این دیدار نیز مانند تمامی دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا قبل از شروع بازی از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. یکی یکی از برندهای لوازم خانگی در یک تبلیغ پیش از پخش که حدود سی ثانیه به طول انجامید، عموم را به تماشای بازی دعوت کرد.

 

همه چیز عادی پیش می رفت تا اینکه در دقیقه دوم بازی، مردم بار دیگر با مشکل تبلیغات اشتباه و البته گل های بسیار درشت تلویزیون مواجه شدند. موضوعی که پیش از این بارها درباره آن صحبت شده و حتی در این گزارش “تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون روشن کند” بودجه ۲۴ هزار تومانی چه نیازی به میلیون ها تومان دارد.؟ نمایش بیش از ۹۵ آگهی در ۹۵ دقیقه رقابت؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.