تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 1:07
کد خبر : 127014

شهردار رشت در آیین تجلیل از کارگران خدوم شهرداری:

حفظ منزلت کارگران در اولویت مدیریت شهری قرار دارد/پایه اقتصاد جامعه متکی به قشر کارگران است

حفظ منزلت کارگران در اولویت مدیریت شهری قرار دارد/پایه اقتصاد جامعه متکی به قشر کارگران است
رحیم شوقی سه شنبه در آیین تجلیا از کارگران خدوم شهرداری رشت ضمن تبریک هفته کار و کارگر و قدردانی از حضور ارزشمند استاندار گیلان و دیگر مسوولان استانی اظهار کرد: حفظ منزلت کارگران در اولویت مدیریت شهری قرار دارد.

جارستان:  به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری رشت، رحیم شوقی  سه شنبه در آیین تجلیل از کارگران خدوم شهرداری رشت ضمن تبریک هفته کار و کارگر و قدردانی از حضور ارزشمند استاندار گیلان و دیگر مسوولان استانی اظهار کرد: حفظ منزلت کارگران در اولویت مدیریت شهری قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه کارگران شهرداری از ابتدای روز تا پاسی از شب مشغول فعالیت در سطح شهر هستند، افزود: دستور داده شده که اضافه کار کارگران در قرارداد سال جدید اضافه شود لذا با سیاستگذاری اعضای شورا بن کارگری نیز در مناسبات های مختلف به کارگران نیز پرداخت شود.

 

شوقی با تاکید بر اینکه طبق ریل گذاری اعضای شورا و دستوراتی که داده ایم حقوق کارگران به موقع پرداخت شود، تصریح کرد: جایگاه کارگران به عنوان موثرترین و کاراترین نیروهای محرکه جامعه، در فرایند تولید و اقتصاد کشور، نقشی سرنوشت ساز و بی بدیل بوده و پایه اقتصاد جامعه متکی به این قشر است بنابراین باید تلاش کنیم شرایط بهتر و قابل قبول تری برای آنان فراهم شود.

 

شهردار رشت توجه به ایجاد و بهبود شرایط زندگی و جایگاه اجتماعی کارگران همواره مورد تاکید مدیریت شهری و شهرداری رشت قرار دارد، ادامه داد: تمام تلاش ما بر این است تا دغدغه این قشر خدوم را به حداقل برسانیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.