تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مهر 1398 - 10:21
کد خبر : 46249

همایش ” بیماری منییر و ثبت ملی آن ” در گیلان برگزار می شود

همایش ” بیماری منییر و ثبت ملی آن ” در گیلان برگزار می شود

اولین همایش یک روزه” بیماری منییر و ثبت ملی آن” با حضور اساتید بنام کشور، یازدهم مهرماه سال جاری در دهکده ساحلی بندر انزلی برگزار می شود. جارستان_ اولین همایش ” بیماری منییر و ثبت ملی آن ” به همت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گیلان و با حضور اساتید بنام و  مشارکت

اولین همایش یک روزه” بیماری منییر و ثبت ملی آن” با حضور اساتید بنام کشور، یازدهم مهرماه سال جاری در دهکده ساحلی بندر انزلی برگزار می شود.

جارستان_ اولین همایش ” بیماری منییر و ثبت ملی آن ” به همت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گیلان و با حضور اساتید بنام و  مشارکت نمایندگانی از دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور،راس ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه، یازدهم مهرماه سال جاری در دهکده ساحلی بندر انزلی- مجتمع آموزش و پرورش استان گیلان برگزار می شود.
 گفتنی است : همایش” بیماری منییر و ثبت ملی آن” دارای امتیاز بازآموزی است و تازه های اپیدمیولوژی و پاتوژنز و نشانه شناسی بیماری منییر، روش های جدید تشخیص بیماری، درمان های حمایتی و دارویی و جراحی بیماری، حیطه های جدید در درمان، تشخیص و پژوهش های مرتبط با بیماری، بیماری منییر از دیدگاه نورولوژیست ها و… از جمله محورهای آن می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.