تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مرداد 1398 - 13:07
کد خبر : 43421

انهدام باند قاچاق مشروبات الکلی خارجی در بندر آستارا و بندرانزلی

انهدام باند قاچاق مشروبات الکلی خارجی در بندر آستارا و بندرانزلی

دادستان عمومی و انقلاب بندرانزلی از انهدام باند قاچاق مشروبات الکلی خارجی در بندر آستارا و بندرانزلی توسط نیروی های مرزبانی استان گیلان خبر داد. به گزارش ایسنا-منطقه گیلان، رحمان سیدزاده از کشف ۳ هزار و ۴۲۷ قوطی مشروب الکلی خارجی توسط نیروی های مرزبانی استان گیلان و دستگیری اعضای باند سازمان یافته قاچاق مشروبات

دادستان عمومی و انقلاب بندرانزلی از انهدام باند قاچاق مشروبات الکلی خارجی در بندر آستارا و بندرانزلی توسط نیروی های مرزبانی استان گیلان خبر داد.

به گزارش ایسنا-منطقه گیلان، رحمان سیدزاده از کشف ۳ هزار و ۴۲۷ قوطی مشروب الکلی خارجی توسط نیروی های مرزبانی استان گیلان و دستگیری اعضای باند سازمان یافته قاچاق مشروبات الکلی خبر داد.

وی تصریح کرد: با تلاش نیروهای مرزبانی بندرآستارا و بندرانزلی و طی عملیاتی مشترک، تعداد ۳ هزار و۴۲۷ قوطی مشروب الکلی خارجی که با شناور حمل می شد، حین ورود به مرزهای آبی کشور کشف و ضبط شد.

سیدزاده با بیان اینکه برای متهمان، پرونده قضایی تشکیل و به شعبه بازپرسی ارجاع شده است عنوان کرد: ۳ نفر از متهمان این پرونده با صدور قرار در بازداشت به سر می برند و تلاش برای دستگیری متهمان دیگر که شناسایی شده اند در جریان است.

وی گفت: ۲ فروند شناور تقویت شده و ۲ خودروی سواری از این باند قاچاق توقیف شده است.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.