تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آبان 1395 - 11:09
کد خبر : 9012

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان: اظهارات نماینده رشت در مجلس درباره “فتنه” مصداق نفاق علنی است

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان: اظهارات نماینده رشت در مجلس درباره “فتنه” مصداق نفاق علنی است

جارستان-دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان با بیان اینکه حرف‌های نماینده رشت در مجلس درباره عدم صحبت در مورد فتنه، نفاق علنی است، گفت: فقط یک منافق می‌تواند همزمان ادعا کند که حامی ولایت است و در عین حال خلاف نظر و دیدگاه رهبری سخن بگوید. حسن کربلایی با بیان اینکه فعالیت‌های سیاسی در جامعه اسلامی

جارستان-دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان با بیان اینکه حرف‌های نماینده رشت در مجلس درباره عدم صحبت در مورد فتنه، نفاق علنی است، گفت: فقط یک منافق می‌تواند همزمان ادعا کند که حامی ولایت است و در عین حال خلاف نظر و دیدگاه رهبری سخن بگوید.

حسن کربلایی با بیان اینکه فعالیت‌های سیاسی در جامعه اسلامی دارای ملاک و ارزش‌های اسلامی است اظهار داشت: باید در فعالیت‌های سیاسی، در هر شرایطی توصیه‌ها و آموزه‌های دینی را رعایت کنیم.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه حفظ ارزش‌ها و اصول اسلام برای ما از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است افزود: در قرآن کریم برای مبارزه با فساد، منکرات، منافقین، فتنه گران و کفار دستورات صریحی آمده است.

کربلایی با تاکید بر اینکه خداوند متعال پیامبران را مبعوث کرد تا دستورات الهی را به بهترین نحو اجرا کنند اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) زمانی به پیامبری مبعوث شد که دستورات الهی را به نحو احسنت رعایت کرد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه امام ما زمانی امام است که در راه پیامبران حرکت کند خاطرنشان کرد: مومن واقعی فردی است که نسبت به ارزش‌های اسلامی پایبند بوده و موازین و اصول اسلامی را رعایت کند.

کربلایی با تاکید بر اینکه همه دستورات الهی باید رعایت شود و نباید بخشی از دستورات الهی را رعایت کرد و بخشی دیگر را لازم ندانست تصریح کرد: اگر کسی تمامی دستورات الهی را انجام دهد مومن و مسلمان واقعی است.

وی با بیان اینکه در انجام کارها، فعالیتهای سیاسی، فعل و انفعالات و اجرای تمامی کارها در جامعه، رعایت دستورات الهی واجب است افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی سوگند یاد کرده‌اند که حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی باشند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گیلان با تاکید بر اینکه نمایندگان در مجلس شورای اسلامی سوگند یاد کرده‌اند که هرگز از ارزش‌های انقلاب عدول نکنند گفت: نمایندگان قسم یاد کرده‌اند که قرآن، قانون اساسی، دین و اسلام از جایگاه بالایی برخوردار است و هرگز برخلاف دستورات الهی عمل نکنند.

کربلایی با بیان اینکه در بررسی صلاحیت سه وزیر پیشنهادی در مجلس، نمایندگان مباحث گوناگونی داشتند تصریح کرد: متاسفانه نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در مورد بحث و بررسی پیرامون وزرای پیشنهای گفت:” تاکی باید موضوع فتنه در دستور کار باشد”.

وی اظهار کرد: نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دارای چنین ادعایی است که باید برای صلاحیت مدیران، نمایندگان و وزرا موضوع فتنه را کنار گذاشته و بدون درنظر گرفتن موضوع مهم فتنه صلاحیت افراد بررسی شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گیلان با بیان اینکه جریان فتنه در سال ۸۸ موضوع بین المللی بوده و استکبار جهانی برای نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران نقشه کشید افزود: مبحث فتنه در سال ۸۸ درگیری دو گروه و دو جناح نبوده است که به دلیل اختلاف سلیقه از آن عبور کنیم.

کربلایی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی جهت از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی با برنامه ریزی دقیق و کمک دیگر کشورهای منطقه به‌ویژه اسرائیل غاصب متحمل هزینه‌های فراوانی شدند که ماموریت استکبار جهانی با موفقیت به اتمام نرسید.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گیلان با تاکید بر اینکه فتنه سال ۸۸ هزینه‌هایی برای کشورمان به همراه داشت و وضعیت نامناسبی در کشور حاکم بود افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری “مدت ۸ ماه کشور ایران اسلامی آسیب دید”.

وی با اشاره به اینکه آیا می‌توان منافقینی که صدها نفر از مدیران کشور ایران اسلامی را به شهادت رساندند مورد بخشش قرار داد؟ گفت: چگونه می‌توان فتنه و فتنه گران را که سران آمریکا و اسرائیل از آنها حمایت می‌کنند مورد بخشش قرار داد؟

کربلائی با بیان اینکه فتنه داستانی عمیق و طولانی، استراتژی درازمدت و برنامه ریزی دقیقی از طریق استکبار جهانی بود افزود: چگونه می‌توان از افرادی که در خیابان‌های تهران به‌طور رسمی آدم کشی و جنایت کردند، اتوبوس‌ها را به آتش کشیدند، بانک‌ها را آتش زدند و در مقابل ارزش‌های نظام اسلامی ایستادگی کردند و شعارهایی بر خلاف ارزش‌های نظام اسلامی سر دادند، گذشت؟

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند “فتنه برای من خط قرمز است” اظهار داشت: افرادی که در فتنه ۸۸ نقش داشتند و به ناآرامی در کشور که از اهدف دشمن بود کمک کردند، صلاحیت مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی را ندارند.

کربلایی با بیان اینکه افراد فتنه همانند منافقین در آزمون بزرگ انقلاب اسلامی مردود شده‌اند تصریح کرد: اگر موضوع مهم منافقین و کفار فراموش شدنی است، موضوع فتنه هم فراموش شدنی است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه آیا می‌توان منافقین صدر انقلاب اسلامی را که بهشتی، رجایی، باهنر و یارانش را به شهادت رساندند فراموش کرد؟ افزود: چگونه موضوع فتنه برای برخی از افراد تا این اندازه کوچک جلوه می‌کند و موضوعات کوچک برایشان بزرگ جلوه می‌کند؟

کربلایی با اشاره به حرف‌های نماینده مردم رشت در مجلس که  ادعای همراهی با انقلاب و نظام را دارد ولی چنین سخنی بر زبان جاری می‌کند گفت: چگونه وی خود را ولایی و طرفدار ولایت فقیه معرفی می‌کند ولی روشن ترین و شفاف ترین دیدگاه مقام معظم رهبری در مورد فتنه را زیر سئوال می‌برد؟

وی با تاکید بر اینکه اگر شما طرفدار واقعی ولی فقیه هستید چگونه نظرات مقام معظم رهبری در این مورد فتنه را نمی‌دانید؟ اظهار کرد: چگونه تاکنون متوجه نشدید که مقام معظم رهبری اخطار دادند “مسائل فتنه از اهمیت بالایی برخوردار است و باید مراقب و مواظب باشیم که کشور را مجدداً به‌دست رفوزه‌های نظام و انقلاب نسپاریم”.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گیلان با بیان اینکه فقط یک منافق می‌تواند چنین سخنی را بر زبان جاری کند که” تا کی باید مسئله فتنه برای ما مهم باشد” خاطرنشان کرد: فقط یک منافق می‌تواند همزمان ادعا کند که حامی ولایت است و در عین حال خلاف نظر و دیدگاه رهبری سخن بگوید.

کربلایی با تاکید بر اینکه سخنان نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نفاق علنی و ظاهری است اعلام کرد: ایشان به‌صورت علنی به جنگ ارزش‌ها آمده است و سکوت در چنین مواقعی معنا ندارد.

تسنیم در رشت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.