تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 - 21:29
کد خبر : 82214

فرماندار انزلی : محدودیت ها در انزلی با اعلام وضعیت جدید تشدید می شود

فرماندار انزلی : محدودیت ها در انزلی با اعلام وضعیت جدید تشدید می شود

جارستان به نقل از ایرنا؛فرماندار بندر انزلی با اشاره به اعلام وضعیت جدید در انزلی از اعمال محدودیت‌های بیشتر خبر داد و گفت: اعلام وضعیت از سوی فرمانداری براساس سلسله مراتب و ابلاغیه های صادره از مبادی رسمی کشور و نه از اطلاعات منتشره در فضاهای مجازی صورت می گیرد که بر این اساس از

جارستان به نقل از ایرنا؛فرماندار بندر انزلی با اشاره به اعلام وضعیت جدید در انزلی از اعمال محدودیت‌های بیشتر خبر داد و گفت: اعلام وضعیت از سوی فرمانداری براساس سلسله مراتب و ابلاغیه های صادره از مبادی رسمی کشور و نه از اطلاعات منتشره در فضاهای مجازی صورت می گیرد که بر این اساس از امروز وضعیت انزلی نارنجی است.

اسماعیل میر غضنفری عصر سه شنبه در جلسه ستاد اضطراری کرونا شهرستان افزود : در این راستا از تیم‌های مسئول می خواهم ابتدا با ارشاد و تذکر و سپس اخطار کتبی و مهلت ۲۴ ساعته و در نهایت اجرای قوانین بازدارنده و سلبی قانون را اجرا کنند.

وی با بیان اینکه مردم از این محدودیت ها آسیب دیده اند و نمی خواهیم آسیب بیشتری برآنها وارد شود،  تصریح کرد : قدردان همراهی مردم در اجرای قوانین و مصوبات ستاد ملی کرونا هستیم.

وی خاطر نشان کرد : همراهی مردم در اجرای تصمیمات اتخاذ شده برای برون‌رفت از این بن‌بست قابل تقدیر است و مردم با همراهی و کمک خود می‌توانند کمک حال مسئولان برای بهبود شرایط باشند.

وی تاکید کرد : محدودیتهایی که در نتیجه تصمیمات حاکمیت، دولت، وزارت بهداشت و ستاد کرونا اتخاذ می شود به اقتصاد یک گروه یا چند گروه آسیب می‌زند و اجرای تصمیمات را از سوی مردم سخت تر می کند. اما مردم هم باید همراهی لازم را برای اجرای  دستورالعمل های ابلاغی داشته باشند.

فرماندار انزلی خاطر نشان کرد : رویکرد دولت و حاکمیت برخورد سلبی و قهری نبوده اما در صورت اجبار برای سلامت عموم جامعه قانون را سختگیرانه اعمال خواهد کرد .

شهرستان بندرانزلی از اولین شهرهایی بود که در روزهایی آغازین شیوع ویروس کرونا وضعیت آن قرمز اعلام شد.  

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.