تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آذر 1399 - 19:24
کد خبر : 81969

فرماندار آستارا خبر داد : پایش و غربالگری ۶۴۱۸ خانوار با جمعیت ۲۲ هزار نفر در آستارا / در اجرای قوانین و محدودیت ها با کسی شوخی نداریم

فرماندار آستارا خبر داد : پایش و غربالگری ۶۴۱۸ خانوار با جمعیت ۲۲ هزار نفر در آستارا / در اجرای قوانین و محدودیت ها با کسی شوخی نداریم

جارستان به نقل از ایلنا؛عباس صابر در جلسه ستاد مقابله با کرونا که در سالن اجلاس فرمانداری این شهرستان برگزار شد ، گفت : در طرح غربالگری شهید سلیمانی در ۸ روز گذشته ، ۶۴۱۸ خانوار با جمعیت ۲۲ هزار نفر پایش و غربالگری شده است و از بین این افراد ۱۰۳ بیمار مشکوک به

جارستان به نقل از ایلنا؛عباس صابر در جلسه ستاد مقابله با کرونا که در سالن اجلاس فرمانداری این شهرستان برگزار شد ، گفت : در طرح غربالگری شهید سلیمانی در ۸ روز گذشته ، ۶۴۱۸ خانوار با جمعیت ۲۲ هزار نفر پایش و غربالگری شده است و از بین این افراد ۱۰۳ بیمار مشکوک به کرونا شناسایی شده و با بیماریابی، غربالگری و قرنطینه خانگی و حمایت مالی برای افراد کرونا مثبت به جنگ این بیماری رفتیم و امید به کنترل و کاهش میزان ابتلا در سطح شهرستان داریم. وی افزود: ۱۰۰ تیم سه نفره بسیجی و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان و جمعیت هلال احمر و روحانیون روستاها در طرح غربالگری شهید سلیمانی به در خانه ها می روند و با معاینه شهروندان، بیماران مشکوک به کرونا را شناسائی و اقدام لازم را برای درمان و قرنطینه آنها انجام می دهند.  

وی خاطر نشان کرد: همه در مقابل قانون یکسان هستند و در راستای اجرای قوانین محدودیت ها با کسی شوخی نداریم و مشاغلی که خارج از پروانه کسب خود فعالیت کنند پلمب می‌شوند.  

فرماندار آستارا در این جلسه با اشاره به تلاش تمامی عوامل اجرای محدودیت های کرونایی گفت: ۱۲ اکیپ بازرسی به طور روزانه در شهرستان آستارا در راستای اجرای محدودیت‌ها در حال فعالیت هستند و ۵۰۰ مورد تذکر به اصناف و پلمپ ۲۰ واحد صنفی بی توجه به محدودیت ها انجام گرفته است.  

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا در این جلسه با اشاره به وضعیت قرمز شهرستان در این حوزه گفت: از اول ماه جاری تا دوازدهم آذر، ۷۱ مورد مثبت کرونا در بیمارستان شهید بهشتی آستارا شناسایی و در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ مورد بستری کرونا در این بیمارستان را داشتیم.

فرید بصیری مقدم گفت: هم اکنون ۶۶ بیمار کرونایی در بیمارستان شهید بهشتی آستارا بستری هستند و مردم باید به شدت رعایت اصول بهداشتی را برای خروج آستارا از شرایط قرمز در نظر بگیرند. وی گفت: امروز در قله پیک بیماری هستیم و امیدواریم میزان مبتلایان و متوفیان کرونا در روزهای آینده با توجه به اعمال محدودیت ها به سوی کاهش و بهبود آمار برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.