تاریخ انتشار : دوشنبه 28 مهر 1399 - 21:57
کد خبر : 76438

پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بمناسبت روز ملی سلامت بانوان/ سلامت بانوان؛ سلامت جامعه

پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بمناسبت روز ملی سلامت بانوان/ سلامت بانوان؛ سلامت جامعه

جارستان: رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، ضمن تبریک روز ملی سلامت بانوان(۲۸مهر)، گفت:بانوان به عنوان رکن اصلی خانواده ، نقش اساسی در ارتقای سلامت جامعه ایفا می کنند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)،متن پیام بشرح زیر است: بانوان به عنوان رکن اصلی خانواده ، نقش اساسی در ارتقای سلامت

جارستان: رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، ضمن تبریک روز ملی سلامت بانوان(۲۸مهر)، گفت:بانوان به عنوان رکن اصلی خانواده ، نقش اساسی در ارتقای سلامت جامعه ایفا می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)،متن پیام بشرح زیر است:

بانوان به عنوان رکن اصلی خانواده ، نقش اساسی در ارتقای سلامت جامعه ایفا می کنند.

   وزارت بهداشت نیز  شعار امسال هفته ملی سلامت بانوان را “سلامت زنان در دوره کرونا ” معرفی کرده است . از این رو، جا دارد که تمام توان خود را برای حفظ و ارتقای سلامت بانوان به کار بگیریم.

  هفته ملی سلامت بانوان، فرصت مناسبی برای تدوین برنامه های جامع، ارایه راهکارهای مناسب و اطلاع رسانی گسترده  برای آگاه سازی مردم به ویژه بانوان به عنوان سفیران سلامت، جهت حفظ سلامتی جامعه است.

امید است با ارتقاء آگاهی، دانش و سواد سلامت جامعه در خصوص سلامت بانوان؛ امکان  مهار هر چه سریع تر ویروس کووید ۱۹فراهم آید.

اینجانب ضمن تبریک روز ملی سلامت بانوان(۲۸مهرماه)، از تلاش مسوولان استانی و دانشگاهی  که برای حفظ و ارتقای سلامت بانوان می کوشند، قدردانی نموده، از ایزد منان سلامتی و بهروزی همگان را مسئلت دارم.

دکتر ارسلان سالاری

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.