تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1395 - 3:09
کد خبر : 7593

بازدید شهردار رشت و دو عضو شورا از روند ساخت مستند بلدیه

بازدید شهردار رشت و دو عضو شورا از روند ساخت مستند بلدیه

در ادامه فیلمبرداری مستند تاریخی داستانی بلدیه ، صبح جمعه شهردار و دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر رشت از روند ساخت این فیلم بازدید کردند.

جارستان در ادامه فیلمبرداری مستند تاریخی داستانی بلدیه ، صبح جمعه شهردار و دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر رشت از روند ساخت این فیلم بازدید کردند.

سید محمد علی ثابت قدم شهردار رشت، اسماعیل حاجی پور رییس شورای اسلامی شهرستان رشت و رضا رسولی رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای  اسلامی شهر رشت با حضور در لوکیشن اداره پست واقع در پیاده راه فرهنگی، پیگیر روند ساخت این مستند تاریخی شدند.

دکتر سید محمدعلی ثابت قدم با اشاره به پیشینه فرهنگی و تاریخی رشت گفت: با احداث پیاده راه فرهنگی شهر رشت به دنبال بازآفرینی هویت تاریخی و فرهنگی این شهر بودیم و با چنین تفکر و نگاهی اقدام به ساخت پیاده راه کرده ایم.

شهردار رشت با بیان اینکه حتی برخی از شهر ها بدون داشتن چنین پشتوانه فرهنگی و تاریخی، اقدام به ساخت پیاده راه می کنند افزود: از اقداماتی که در راستای بازآفرینی و هویت فرهنگی و تاریخی رشت باشند حمایت خواهیم کرد.

رضا رسولی و اسماعیل حاجی پور اعضای شورای اسلامی شهر رشت نیز از ساخت چنین مجموعه های تاریخی استقبال و حمایت کردند و بر لزوم حمایت مسئولین از چنین آثاری تاکید کردند.

گفتنی است روز جمعه سکانس های مربوط به ساختمان تاریخی پست در ادامه مسیر ساخت سریال تاریخی داستانی پژوهشی مستند بلدیه فیلمبرداری شد و صبح شنبه عوامل ساخت این سریال تصاویر و سکانس های مربوط به ساختمان تاریخی شهرداری رشت (ساختمان ساعت) را ضبط خواهند کرد.

همانطور که پیش از این گفته شد این مستند به کارگردانی علیرضا جوقه دوست، در ۱۰ قسمت روایتگر ۳۹۵ سال تاریخ رشت از سال ۱۰۰۰ تا به امروز است و در این راه بیش از ۴۰ لوکیشن در نظر گرفته شده است.

photo_2016-10-21_20-09-24photo_2016-10-21_20-09-41

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.