تاریخ انتشار : یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 11:58
کد خبر : 126738

قتل یک رهگذر به واسطه خندیدن بی دلیل

قتل یک رهگذر  به واسطه خندیدن بی دلیل
جوان ۲۰ ساله ای قاتل گزارش داده شده بود از بهمن سال گذشته در حال فرار از پلیس بود که بالاخره دستگیر شد و به قتل خود اعتراف کرد.

جارستان: پسر جوانی که پس از ارتکاب قتل در ساوجبلاغ متواری شده بود، سرانجام در تهران دستگیر شد.

 

جنایی نوشت: تعقیب قضایی و انتظامی این متهم به قتل که ۲۰ سال دارد از اواسط زمستان سال گذشته در دستور کار قرار گرفت. ۱۳ بهمن ماه بود که به ماموران پلیس ساوجبلاغ خبر رسید قتلی اتفاق افتاده است. ماموران با شروع تحقیقات به مظنون ۲۰ ساله‌ای رسیدند؛ اما در تحقیقات بیشتر پی بردند، مظنون متواری شده است و سرنخی از محل مخفی شدن او وجود ندارد. با این حال تحقیقات در مورد این متهم همچنان ادامه داشت تا اینکه ماموران پلیس اطلاعاتی در مورد محل اختفای احتمالی این متهم فراری به دست آورد. به این ترتیب با هماهنگی قضایی و کسب نیابت قضایی مامورانی از ساوجبلاغ راهی تهران شدند و با همکاری ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران متهم را دستگیر کردند.

 

مهم در تحقیقات اولیه علت قتل را چشم در چشم شدن با مقتول عنوان کرد و گفت: او رهگذری بود که به من خندید و وقتی دلیل خنده‌اش را از او پرسیدم درگیری شروع شد که در نهایت من با چاقو به او حمله کردم.

 

در پی این اعترافات و ثبت اظهارات متهم در محضور مرجع قضایی که در دادسرای جنایی تهران اتفاق افتاد متهم با قرار عدم صلاحیت راهی ساوجبلاغ شد تا رسیدگی در محل وقوع قتل آغاز شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.