تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مرداد 1399 - 23:27
کد خبر : 68485

طرح ضیافت اندیشه اساتید و نخبگان در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار می شود

طرح ضیافت اندیشه اساتید و نخبگان در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار می شود

جارستان: دبیر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از برگزاری یازدهمین دوره طرح ضیافت اندیشه در مردادماه سال‌جاری، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)؛ دکتر فردین مهرابیان، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلانو دبیر هم اندیشی اساتید و نخبگان

جارستان: دبیر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان از برگزاری یازدهمین دوره طرح ضیافت اندیشه در مردادماه سال‌جاری، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)؛ دکتر فردین مهرابیان، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلانو دبیر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه از برگزاری یازدهمین دوره طرح ضیافت اندیشه از روز ۲۶ لغایت ۲۸ مردادماه سال‌جاری در این دانشگاه خبر داد.

وی ضمن تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در این مراسم، گفت: این برنامه از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۲ ظهر و طی ۱۲ ساعت آموزشی در دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت برگزار می‌شود و به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای مقابله با ویروس کرونا حداکثر ۴۰ نفر از داوطلبان می‌توانند در این ضیافت حضور یابند.

دکتر مهرابیان ضمن دعوت از اعضای هیئت علمی دانشگاه به شرکت در این ضیافت، ادامه داد: اولویت حضور با عزیزانی‌ است که زودتر ثبت نام کنند و در صورت تکمیل ظرفیت، سایت مربوطه بسته خواهد شد.

گفتنی است: علاقه مندان می توانند تا ۱۵ مرداد ماه با مراجعه به وب‌سایت gil.nahad.ir، اقدام به ثبت نام کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.