تاریخ انتشار : دوشنبه 23 تیر 1399 - 17:41
کد خبر : 66727

هیچ گوشت فاسدی بین مردم توزیع نشده است/ سه تن گوشت فاسد در رشت معدوم شد

هیچ گوشت فاسدی بین مردم توزیع نشده است/ سه تن گوشت فاسد در رشت معدوم شد

جارستان: معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان با اشاره به معدوم‌سازی سه تن گوشت فاسد در فروشگاهی در رشت گفت: مردم اطمینان داشته باشند هیچ گوشت فاسدی بین مردم توزیع نشده است. در پی انتشار خبری مبنی بر احتکار گوشت و فاسد شدن آن در یکی از فروشگاه ها، معاون نظارت و بازرسی صنعت،

جارستان: معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان با اشاره به معدوم‌سازی سه تن گوشت فاسد در فروشگاهی در رشت گفت: مردم اطمینان داشته باشند هیچ گوشت فاسدی بین مردم توزیع نشده است.

در پی انتشار خبری مبنی بر احتکار گوشت و فاسد شدن آن در یکی از فروشگاه ها، معاون نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به معدوم کردن سه تن گوشت فاسد در رشت ، اطمینان داد که هیچ گوشت فاسدی بین مردم توزیع نشده است.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان در گفت ‌و گو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به موضوع دپو و عرضه گوشت فاسد در یکی از فروشگاه‌ ها اظهار کرد: مدیر فروشگاه مذکور موضوع انباشت گوشت فاسد ناشی از عدم خرید مصرف‌کننده در ایام کرونا را به دستگاه‌های متولی اعلام کرده بود.

محمد درویش کردار با بیان اینکه در جریان این اطلاع، سه تن گوشت شناسایی و معدوم شد، افزود: پس از اعلام مدیر فروشگاه به دامپزشکی و بهداشت و همچنین با هماهنگی ‌های به ‌عمل ‌آمده با بهداشت و صمت، گوشت فاسد به‌صورت کلی معدوم شد.
وی با تقدیر از حسن توجه مردم به نکات بهداشتی و لزوم اطلاع‌ رسانی موارد مشکوک به دستگاه‌ های ناظر گفت: در جریان کشف و معدوم‌سازی سه ‌تن گوشت مردم اطمینان داشته باشند که هیچ گوشت فاسدی بین مردم توزیع نشده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.