تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 خرداد 1399 - 14:49
کد خبر : 63111

قدردانی از ۵۰ رئیس بیمارستان و مسئول مراکز بهداشتی و درمانی استان گیلان

قدردانی از ۵۰ رئیس بیمارستان و مسئول مراکز بهداشتی و درمانی استان گیلان

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز از ۵۰ رئیس بیمارستان و مسئول مراکز بهداشتی و درمانی استان به نمایندگی از کادر بهداشتی و درمان دانشگاه علوم پزشکی در دادگستری گیلان قدردانی شد. دکتر ارسلان سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به نمایندگی از ۵۰ رئیس بیمارستان دولتی و خصوصی و مسئول مراکز

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز از ۵۰ رئیس بیمارستان و مسئول مراکز بهداشتی و درمانی استان به نمایندگی از کادر بهداشتی و درمان دانشگاه علوم پزشکی در دادگستری گیلان قدردانی شد.

دکتر ارسلان سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به نمایندگی از ۵۰ رئیس بیمارستان دولتی و خصوصی و مسئول مراکز بهداشتی و درمانی ، لوح تقدیر را از رئیس کل دادگستری استان دریافت کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی،رئیس کل دادگستری گیلان در این مراسم شجاعت و ایثار کادر درمانی اعم پزشکان، پرستاران و نیروهای خدماتی در ایام شیوع ویروس کرونا را یک فضیلت برگرفته از فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی دانست.

او با بیان اینکه ایثار کادر درمانی و بهداشتی استان در ماه‌های گذشته هیچگاه نباید از ذهن ها فراموش شود تصریح کرد : اینگونه ارزش ‌های کم نظیر که متاثر از حماسه های ماندگار دوران دفاع مقدس است باید از سوی دستگاه‌های فرهنگی و رسانه ایی بیش از پیش انعکاس داده شود و رسالت صداوسیما در این خصوص خطیر و قابل توجه است.

رئیس کل دادگستری گیلان در بخش دیگری از سخنان خویش تالیف قلوب، تقویت همبستگی و همدلی ، درک متقابل، و تقویت حس مشترک را از ویژگی های بارز ایام شیوع کرونا در گیلان توصیف کرد و افزود : نقش کادر درمانی استان برغم کمبود امکانات و زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، در احیا و تقویت این فضیلت‌ها، بارز و برجسته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.