تاریخ انتشار : دوشنبه 19 خرداد 1399 - 14:54
کد خبر : 62716

پلمب یک مطب دندانپزشکی در رشت

پلمب یک مطب دندانپزشکی در رشت

جارستان: مدیر نظارت بر درمان و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تعطیلی یک مطب دندانپزشکی در رشت به دلیل فعالیت فرد فاقد صلاحیت و بدون مجوز خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ دکتر میر فلاح- مدیر نظارت بر درمان و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این خصوص

جارستان: مدیر نظارت بر درمان و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تعطیلی یک مطب دندانپزشکی در رشت به دلیل فعالیت فرد فاقد صلاحیت و بدون مجوز خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ دکتر میر فلاح- مدیر نظارت بر درمان و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این خصوص گفت: یک مطب دندانپزشکی در رشت به دلیل فعالیت فرد فاقد صلاحیت و بدون مجوز پلمب شد.

وی افزود: در بازدیدی که توسط تیم بازرسین نظارت بر درمان دانشگاه و نماینده قوه قضائیه با حکم قضایی صورت گرفت به دلیل فعالیت غیرمجاز و تهدید علیه سلامت عمومی مطب پلمب و پرونده جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.

وی در پایان از شهروندان خواست تا قبل از مراجعه به مطب‌های دندانپزشکی حتما از اصالت آن و رعایت مسائل بهداشتی در آن اطمینان حاصل کنند./ای

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.