تاریخ انتشار : یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 - 10:57
کد خبر : 59679

بسته اخبار حوادث امروز ۲۱ اردیبهشت ۹۹؛ دستگیری ۵ سارق در گیلان/ کشف ۳ کیلوگرم هروئین و شیشه در رشت

بسته اخبار حوادث امروز ۲۱ اردیبهشت ۹۹؛ دستگیری ۵ سارق در گیلان/ کشف ۳ کیلوگرم هروئین و شیشه در رشت

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. دستگیری سارق لوازم داخل خودرو در آستاراسرهنگ محمد نمازی، فرمانده انتظامی آستارا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در این شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق لوازم داخل خودرو در آستارا
سرهنگ محمد نمازی، فرمانده انتظامی آستارا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در این شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پاسگاه ویرمونی با بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های انجام شده یک متهم را در خصوص این پرونده‌ها شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی آستارا با بیان اینکه پس از هماهنگی قضایی ماموران به مخفیگاه متهم اعزام و این فرد را دستگیر کردند، اظهار داشت: متهم ۳۶ ساله در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.

سرهنگ نمازی با بیان اینکه سارق به مرجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست: وسیله نقلیه خود را به دزدگیر و تجهیزات بازدارنده سرقت مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انهدام باند سارقان در لاهیجان
سرهنگ قاسم جانعلی‌پور، فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارق با ۸ سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مختلف با شیوه و شگردی مشترک در شهرستان لاهیجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با انجام تحقیقات و بررسی صحنه‌های سرقت به سرنخ‌هایی از یک باند سارقان سابقه‌دار در این پرونده‌ها دست یافتند.

فرمانده انتظامی لاهیجان ادامه داد: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان و تحت نظر قرار دادن این مکان، ماموران با هماهنگی قضایی ۳ متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ جانعلی‌پور اظهار داشت: متهمان که ۲ مرد ۳۳ و ۵۴ ساله و یک زن ۳۱ ساله هستند، در تحقیقات پلیس به ۳ فقره سرقت منزل، ۳ فقره سرقت دوچرخه و ۲ فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان لاهیجان و فروش وسایل سرقتی به یک مالخر اعتراف کردند.

او با اشاره به اینکه مالخر ۴۴ ساله این پرونده نیز شناسایی و دستگیر شد، گفت: در بازرسی از مخفیگاه مالخر، تعدادی لوازم سرقتی از قبیل یک دستگاه تلویزیون، یک دستگاه جارو برقی و ۲ دستگاه چمن زنی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اعلام اینکه متهمان با تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: شهروندان با رعایت هشدار‌های پلیس می‌توانند از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کنند.

سارق منزل و ساختمان‌های نیمه کاره در آستانه‌اشرفیه دستگیر شد
سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: سارق منزل و ساختمان‌های نیمه کاره با ۷ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شد.

او افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت از منزل و ساختمان‌های نیمه کاره در شهرستان آستانه‌اشرفیه، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات نامحسوس و بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های انجام شده یک متهم را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی قضایی این فرد را در یکی از روستا‌های آستانه‌اشرفیه دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی‌نسب با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت منزل و ساختمان‌های نیمه‌کاره در آستانه‌اشرفیه اعتراف کرد، تصریح کرد: سارق ۲۸ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه وقوع سرقت باعث ایجاد ناامنی در جامعه و به وجود آمدن دغدغه و نگرانی می‌شود، از شهروندان خواست: با رعایت اصول پیشگیری از سرقت، درب منازل خود را به قفل‌های محکم و مطمئن تجهیز کرده و ضمن استفاده از نگهبان برای ساختمان‌های نیمه کاره، هشدار‌های انتظامی را جدی بگیرند تا از وقوع سرقت جلوگیری شود.

کشف ۳ کیلوگرم هروئین و شیشه در رشت
سرهنگ علی رمضانی، فرمانده انتظامی رشت گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر توزیع مواد مخدر در این شهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی پاسگاه خشت مسجد با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ۳ متهم مورد نظر را شناسایی و با تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند.

فرمانده انتظامی رشت اظهار داشت: متهمان که در یکی از خیابان‌های رشت قصد فروش مواد مخدر را داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ رمضانی تصریح کرد: در بازرسی از کوله پشتی متهمان ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین و یک کیلوگرم شیشه کشف شد.

او با اشاره به اینکه متهمان ۲۷، ۲۸ و ۳۰ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست: هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.