تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مهر 1398 - 21:37
کد خبر : 46986

تقدیر و معارفه مدیران بازرسی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

تقدیر و معارفه مدیران بازرسی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

مراسم تقدیر و معارفه مدیران بازرسی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد. جارستان_ مراسم تکریم و معارفه مدیران بازرسی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ظهر امروز(یکشنبه)؛  با حضور مشاور رییس دانشگاه، مدیر روابط عمومی و کارکنان مدیریت بازرسی دانشگاه، در دفتر مدیریت بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه برگزار شد. در این مراسم ابتدا دکتر امامی

مراسم تقدیر و معارفه مدیران بازرسی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

جارستان_ مراسم تکریم و معارفه مدیران بازرسی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ظهر امروز(یکشنبه)؛  با حضور مشاور رییس دانشگاه، مدیر روابط عمومی و کارکنان مدیریت بازرسی دانشگاه، در دفتر مدیریت بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم ابتدا دکتر امامی سیگارودی- مشاور رییس دانشگاه،  ضمن تقدیر از دکتر نوروزی – مدیرپیشین بازرسی و خیرمقدم به دکتر محمودی- سرپرست جدید مدیریت بازرسی گفت: برگزاری چنین مراسمی به منظور تکریم و تقدیر از مدیرانی است که در زمان تصدی مسوولیت،  زحمات کشیدند  و از این پس نیز از تجارب و توانمندی های  آنها در جایگاهی دیگر استفاده خواهد شد.

وی افزود:  حوزه مدیریت بازرسی در هر سازمانی از جایگاه حساس و ویژه ای برخوردار است.  بنابراین مسوولیت خطیری بر دوش مدیران خواهد گذاشت  تا بتوانند با تدابیر صحیح و اثرگذار به رفع مشکلات و خدمتگزاری به مردم  بپردازند.

در ادامه، دکتر مسعود نوروزی – مدیر پیشین بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه، موفقیت هر حوزه را حاصل کار جمعی و تلاش همه کارکنان آن حوزه عنوان کرد و افزود: حوزه مدیریت بازرسی دانشگاه نیز از این امر مستثنی نیست و علیرغم مشکلات موجود، تلاش جمعی با حضور مدیریت جدید نیز ادامه خواهد داشت.

 وی با اشاره به عملکرد خود در دوران تصدی مدیریت بازرسی گفت: در این دوران، سه نکته مورد توجه قرار گرفت. اول؛ حسن خلق و برخورد مناسب با مراجعان، دوم؛ ارایه مشاوره  برای اصلاح امور و رفع نواقص و سوم؛ برخورد قانونی با متخلفان به دور از هرگونه تبعیض و کینه ورزی.

دکتر نوروزی در پایان، از هیات رییسه دانشگاه به جهت انتصاب شایسته دکتر محمودی به سمت سرپرست جدید مدیریت بازرسی تشکر کرد.

دکتر حیدر محمودی چناری- سرپرست جدید مدیریت بازرسی نیز ضمن تقدیر از زحمات مدیر پیشین بازرسی، این مدیریت را مسوولیتی خطیر دانست و از اعتماد هیات رییسه دانشگاه برای سپردن این مسوولیت سنگین به وی، تقدیر کرد.

دکتر محمودی دو مقوله پیشگیری و آموزش را سرلوحه برنامه های خود عنوان کرد و افزود:  اگر افراد به درستی با وظایف خود آشنا باشند، دیگرنیازی به برخورد و تذکر نیست. وی ابراز امیدواری کرد: با تعیین شاخص ها و معیارهای مناسب و دقیق بتوانیم در جهت  ارتقای فرهنگ سازمانی گامهای موثری برداریم.

وی خاطرنشان کرد: در بحث نظارت نیز همانگونه که در قرآن کریم به آن اشاره شده، فرد ناظر وظیفه دارد که مردم را به نیکی و رفتار صحیح دعوت کند.  سیستم نظارتی به نوعی امر به معروف و نهی از منکر است.

در پایان این مراسم، دکتر امامی- مشاور ریاست دانشگاه به نیابت از رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان،  ضمن اهدای لوح سپاس به دکتر نوروزی – مدیر  پیشین بازرسی، حکم انتصاب دکتر حیدر محمودی چناری – سرپرست جدید مدیریت بازرسی دانشگاه را به وی  اهدا کرد./و ب دا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.