تاریخ انتشار : یکشنبه 14 مهر 1398 - 10:05
کد خبر : 46877

ویزیت رایگان در روستای ارده رضوانشهر انجام شد

ویزیت رایگان در روستای ارده رضوانشهر انجام شد

به همت بسیج جامعه پزشکی و همکاری شبکه بهداشت و درمان رضوانشهر، مردم محروم در روستای ارده، از ویزیت رایگان بهره مند شدند. جارستان_ ویزیت رایگان با حضور تیمی متشکل از پزشک عمومی، دندانپزشک، ماما و کاردان مبارزه با بیماریها و بهورز در روستای ارده رضوانشهر انجام شد. دکترهوشمند عزیزی نژاد- سرپرست شبکه بهداشت و

به همت بسیج جامعه پزشکی و همکاری شبکه بهداشت و درمان رضوانشهر، مردم محروم در روستای ارده، از ویزیت رایگان بهره مند شدند.

جارستان_ ویزیت رایگان با حضور تیمی متشکل از پزشک عمومی، دندانپزشک، ماما و کاردان مبارزه با بیماریها و بهورز در روستای ارده رضوانشهر انجام شد.

دکترهوشمند عزیزی نژاد- سرپرست شبکه بهداشت و درمان رضوانشهر در این خصوص اظهار داشت: به منظور ارج نهادن به خدمات ارزشمند نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و اقتدار ایران اسلامی، ویزیت رایگان برای مردم محروم روستای ارده انجام شد و این گونه طرحها را برای محرومیت زدایی به جد دنبال خواهیم کرد. 

گفتنی است : در این طرح ۲۰۰نفر از خدمان پزشکی، دندانپزشکی و دارویی برخوردار شدند. در ضمن داروی رایگان و تجهیزات دندانپزشکی به ارزش یک میلیون و سیصد هزار تومان هزینه شد. /وب دا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.