تاریخ انتشار : جمعه 12 مهر 1398 - 10:29
کد خبر : 46678

ضرب و شتم تکنسین های اورژانس ۱۱۵ رودسر توسط همراه مصدوم

ضرب و شتم تکنسین های اورژانس ۱۱۵ رودسر توسط همراه مصدوم

تکنسین های اورژانس ۱۱۵ شهرستان رودسر، در حین ارایه خدمت، توسط همراه مصدوم مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. جارستان_ دکتر پیمان اسدی -رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان با اعلام این خبر، گفت: تکنسین های ۱۱۵ رودسر که برای خدمت رسانی به نوجوان ۱۶ ساله ای که در اثر سقوط دچار

تکنسین های اورژانس ۱۱۵ شهرستان رودسر، در حین ارایه خدمت، توسط همراه مصدوم مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

جارستان_ دکتر پیمان اسدی -رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان با اعلام این خبر، گفت: تکنسین های ۱۱۵ رودسر که برای خدمت رسانی به نوجوان ۱۶ ساله ای که در اثر سقوط دچار آسیب شده بود ، به محل، اعزام شده بودند، در حال ارایه خدمت، در کمال ناباوری مورد تهاجم و ضرب و شتم همراه مصدوم قرار گرفتند.

دکتر اسدی در ادامه افزود: تکنسین های اورژانس ۱۱۵ پس از این اتفاق، نیز دست از خدمت برنداشته و مصدوم را به داخل آمبولانس انتقال داده و ضمن انجام اقدامات پیش بیمارستانی وی را به بیمارستان شهید انصاری رودسر انتقال دادند. به دنبال وقوع این حادثه متاسفانه یکی از تکنسین های اورژانس که  مدت زمان زیادی به پایان خدمتش، نمانده است، از ناحیه صورت دچار مصدومیت شد و تکنسین دیگر هم از ناحیه دست دچار آسیب شد.

دکتر اسدی تاکید کرد: الویت پرسنل فوریت های پزشکی نجات جان مردم و خدمت رسانی به مصدومان و بیماران است. در این زمینه، ایجاد حس همدلی، صبر، خویشتن داری و احترام متقابل بین بیمار و همراهان وی با کادر درمان، از راهبردهای اورژانس گیلان است. اما متاسفانه تکرار این گونه حوادث می تواند بسیار نگران کننده باشد.

رییس اورژانس گیلان ضمن اعلام اینکه، این مورد را حتما از مراجع قانونی پیگیری خواهد کرد گفت: تکنسین های اورژانس در سخت ترین شرایط آب و هوایی، به صورت ۲۴ ساعته و حتی در تعطیلات، در حال خدمت رسانی بوده و در خط مقدم جبهه درمان هستند و ایجاد چنین برخوردهایی علاوه بر هتک حرمت، می تواند میزان توان و کارایی کادر اورژانس را در ارایه خدمات موثر کاهش دهد./وب دا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.