تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1398 - 9:27
کد خبر : 42869

تشکیل اتاق فکر برای تعیین اولویتها با همراهی نخبگان ضروری است

تشکیل اتاق فکر برای تعیین اولویتها با همراهی نخبگان ضروری است

فرماندار شهرستان بندرانزلی گفت: تشکیل اتاق فکر به عنوان مرکزتصمیم سازی و تصمیم گیری با استفاده از تفکر جمعی روشمند، یک انتخاب نیست، بلکه یک ضرورت است.

اسماعیل حیدری آزاد روز پنجشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شناسایی ایده های مطلوب و تبدیل افکار به ایده و تعیین شیوه‌های اجرایی شدن ایده‌های مطلوب در شهرستان و همچنین شناسایی موانع و ارائه راهکارها در قالب کارگروههای مختلف با استفاده از همه ظرفیت های نیروی انسانی خلاق و ایده پرداز بندرانزلی از اهداف تشکیل این اتاق است.

حیدری آزاد با بیان این که اتاق فکر محل خلق راهکارهای عملی شدن ایده‌ها در هر جامعه است ، خاطر نشان کرد: برای تشکیل اتاق فکر باید همه کارشناسان، صاحبان فکر و اندیشه، دلسوزان و دوستداران شهرستان بندرانزلی بدون در نظر گرفتن گرایشات سیاسی، قومی و منطقه ای همدل و همسو باشند تا به هدف نهایی که همانا توسعه همه جانبه شهرستان بندرانزلی است دست یابیم.

وی یادآور شد: افراد در اتاق فکر و اندیشه فرمانداری و کارگروه های مرتبط با آن، فقط حضور فیزیکی نداشته بلکه اعضای این اتاق از کسانی انتخاب می شوند که خود صاحب فکر، ایده، طرح و برنامه بوده و باید به موضوعات و مسائل مختلف نگاه مبتکرانه و خلاقانه داشته باشند.

فرماندارانزلی ادامه داد: تشکیل اتاق فکر و اندیشه فرمانداری به عنوان بازوی فکری فرماندار بوده و در صورتی که اعضای کارگروه های مختلف این اتاق با در نظر گرفتن امکانات موجود و ظرفیت‌های شهرستان برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند، خروجی بهتری نیز از برنامه‌های در دست اقدام و اولویت دار شهرستان حاصل می‌شود.

حیدری آزاد تاکید کرد: اعضای کارگروه های این اتاق فکر، با تعیین اولویت‌ها و برنامه‌ریزی و پیگیری تا رسیدن به نتیجه مطلوب، با در نظر گرفتن شرایط موجود، اولویت های شهرستان را در همه زمینه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، ورزشی، محیط زیست، بانوان، رسانه و مدیریت شهری مشخص کنند و به فرماندار تحویل دهند.

فرماندار انزلی خاطر نشان کرد: فرمانداری شهرستان بندرانزلی از تمامی صاحبان اندیشه، اصحاب قلم، سمن ها، نخبگان، بانوان، هنرمندان، فرهیختگان و مقام آوران و قهرمانان ورزشی و همه کسانی که فکر می کنند می توانند قلمی و قدمی در راه توسعه همه جانبه شهر خود بردارند دعوت به عمل می آورد تا با مراجعه به روابط عمومی فرمانداری نسبت به دریافت و تکمیل فرم تقاضای عضویت در اتاق فکر و اندیشه فرمانداری اقدام نموده و بتوانیم دست در دست هم به مهر، شهر خود را آباد تر کنیم.

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.