تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 تیر 1398 - 8:54
کد خبر : 41610

معاون استاندار گیلان: اعطای مسئولیت به زنان، نتایج بهتری دارد

معاون استاندار گیلان: اعطای مسئولیت به زنان، نتایج بهتری دارد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان به نقش زنان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی اشاره کرد و گفت: اعتماد به زنان و اعطای مسئولیت به آنان، نتایج بهتری به دنبال دارد.

کیمیا تنهایی روز چهارشنبه به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب در نشست ویژه بانوان شاغل در استانداری که با حضور حجت الاسلام حجازی رئیس ستاد اقامه نماز استان برگزار شد؛ با تبریک اعیاد دهه کرامت، به نقش زنان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی اشاره کرد و افزود: مسئولیت پذیری، نقش محوری زنان در بنیان مستحکم خانواده و جامعه است.

وی با بیان اینکه مطالعات انجام شده در مباحث کلان نشان داده که اعتماد به زنان و اعطای مسئولیت به آنان نتایج بهتری را به دنبال دارد، تصریح کرد: رعایت قانون و سلامت اخلاقی، اقتصادی و اجتماعی از دیگر دستاوردها در حوزه مدیریت بانوان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان با تاکید بر لزوم ارائه پیشنهاد و انتقاد از سوی کارمندان در جهت افزایش بهره وری در محیط کار خاطرنشان کرد: در صورت امکان انتقادات و انعکاس کاستی‌ها همراه با ارائه راهکارهای عملی باشد.

مهارت افزایی، افزایش بهره وری، ارتقاء سطح رفاهی و توجه به سلامت روانی کارکنان از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام حجازی نیز با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت انتصاب بانوان در جایگاه مدیریتی گیلان را جهشی مثبت در حوزه سیاست خواند و افزود: توجه به توانمندی بانوان و بهره گیری از توان مدیریتی آنان با روند مطلوبی را در گیلان دارد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان خاطرنشان کرد: بانوانی که در سطوح مدیریتی قرار دارند الگوی رفتاری دیگر بانوان جامعه محسوب می‌شوند که در کنار رعایت عفاف و حجاب، نقش مؤثری در روند توسعه کشور ایفا می‌کنند.

به گزارش ایرنا در حال حاضر ۲۲۹ زن در شوراهای روستا، ۲۵ زن در شوراهای شهر و ۱۳۴ زن دهیار در گیلان هستند. همچنین زنان در استان تصدی سمت های معاونت فرماندار و بخشدار را نیز عهده‌دار هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.