تاریخ انتشار : جمعه 18 خرداد 1397 - 2:49
کد خبر : 34123

به شهردار رشت گفته شد این مکان سه سال است که سیاهپوش نمی‌شود/ اگر عمدی در کار باشد با مسببین مطابق قانون برخورد خواهد شد

به شهردار رشت گفته شد این مکان سه سال است که سیاهپوش نمی‌شود/ اگر عمدی در کار باشد با مسببین مطابق قانون برخورد خواهد شد

برخی منابع خبر از این می دهند که عده ای به عمد وقفه در اجرای سیاهپوش کردن بنای تاریخی شهرداری کرده‌اند.

پس از اتفاقاتی که پیرامون ساختمان تاریخی شهرداری رشت اتفاق افتاد گمانه زنی های بسیاری حول این اتفاق جریان دارد. برخی منابع خبر از این می دهند که عده ای به عمد وقفه در اجرای سیاهپوش کردن بنای تاریخی شهرداری کرده‌اند.

فرهام زاهد عضو شورای اسلامی شهر رشت در این باره به خبرنگار جارستان گفت: در اولین فرصت این جریان را بررسی می کنیم و اگر این حرف واقعیت داشته باشد با مسببین آن برخورد خواهد شد.

زاهد با تاکید بر این نکته که عده‌ای به شهردار رشت درباره فضای میدان شهرداری در مورد مشابه این ایام گفتند که سال‌های گذشته این مکان سیاهپوش و آذین بندی نمی شد اظهار داشت: اولین سالی هست که آقای نصرتی به عنوان شهردار در شهر رشت حضور دارد و گویا از داخل شهرداری به ایشان گفتند که سال‌های گذشته این اتفاق در شهرداری رخ نمی‌داد. شهردار رشت هم به محض اطلاع از این موضوع که سال‌های گذشته نیز این بنا سیاهپوش شده، اقدامات لازم در جهت سیاهپوش شدن این مکان را انجام داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.