تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 خرداد 1397 - 12:12
کد خبر : 33927

فعالیت ۱۳ ایستگاه آتش‌نشانی در رشت

فعالیت ۱۳ ایستگاه آتش‌نشانی در رشت

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی رشت گفت:در حال حاضر ۱۳ ایستگاه آتش نشانی در سطح شهر رشت مشغول فعالیت است.

فاطمه شیرزاد با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه در ماه مبارک رمضان اظهار کرد:در گذشته پنج ایستگاه آتش نشانی در رشت فعالیت میکرد و در حال حاضر۱۳ ایستگاه آتش نشانی در سطح شهر مشغول خدمات دهی هستند و با بهره برداری از ایستگاه های آتش نشانی در بلوار دیلمان،خرمشهر و مسکن مهر این تعداد به ۱۶ ایستگاه افزایش پیدا می‌کند.

وی به احداث دو ایستگاه آتش نشانی جدید در رشت اشاره و بیان کرد:دو ایستگاه آتش نشانی واقع در بلوار خرمشهر و بلوار دیلمان به زودی به بهره برداری می رسد و برنامه ریزی ها به منظور احداث ایستگاه آتش نشانی در مسکن مهر رشت نیز انجام شده است.

شیرزاد با قدردانی از تلاشهای آتش نشانان شهرداری رشت افزود: آتش نشانان بدون منت و فداکارانه در زمان بروز حوادثی از جمله حریق و غیره برای نجات جان و مال مردم حضور پیدا می کنند و مسئولین باید از آنان به طور شایسته تجلیل کرده و شهردار رشت نیز باید در راستای تقویت خدمات لجستیکی به این سازمان توجه ویژه داشته باشد .

شیرزاد به ایجاد ایستگاه آتش نشانی در میدان جهاد رشت تاکید کردو گفت: توجه به احداث ایستگاه‌های آتش نشانی در میدان جهاد و برخی دیگر از نقاط رشت امری ضروری است و با این اقدام در صورت مواجهه با خطرات احتمالی نیروهای آتش نشانی سریعتر در محل حادثه حضور پیدا کرده و از جان و مال شهروندان بهتر محافظت می شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا با بیان اینکه شهروندان به سازمان آتش نشانی اطمینان و اعتماد دارند تصریح کرد:شهردار رشت باید به وضعیت رفاهی و معیشتی آتش نشانان توجه ویژه داشته باشد.

وی با اشاره به بیمه آتش سوزی منازل مسکونی شهروندان رشت افزود: شورای اسلامی شهر رشت به منظور حمایت از شهروندان بیمه آتش سوزی منازل به مبلغ هشت میلیون تومان بابت بنای ساختمان و چهار میلیون تومان بابت اثاثیه را طی چند سال اخیر در دستور کار قرار داده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.