تاریخ انتشار : یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 - 0:55
کد خبر : 33554

پیام تبریک ریس هیأت انجمن‌های ورزشی استان گیلان در پی افتخارآفرینی ورزشکاران گیلانی تیم ملی کیک‌بوکسینگ واکو در مسابقات آسیایی قرقیزستان:

پیام تبریک ریس هیأت انجمن‌های ورزشی استان گیلان در پی افتخارآفرینی ورزشکاران گیلانی تیم ملی کیک‌بوکسینگ واکو در مسابقات آسیایی قرقیزستان:

فرهام زاهد، ریس هیأت انجمن‌های ورزشی استان گیلان در پی افتخارآفرینی ورزشکاران گیلانی تیم ملی کیک‌بوکسینگ واکو در مسابقات آسیایی قرقیزستان در پیامی این موفقیت را تبریک گفت.

فرهام زاهد، ریس هیأت انجمن‌های ورزشی استان گیلان در پی افتخارآفرینی ورزشکاران گیلانی تیم ملی کیک‌بوکسینگ واکو در مسابقات آسیایی قرقیزستان در پیامی این موفقیت را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

قهرمانی تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی آسیای کیک بوکسینگ واکو  و تصاحب پنج مدال طلا، چهار مدال نقره و یک برنز  توسط  ورزشکاران گیلانی تیم ملی را به جامعه ورزش گیلان تبریک عرض نموده و برای این ورزشکاران آرزوی پیشرفت روزافزون در میادین مهم بین المللی را دارم. اتفاقی که با عنایت پرودگار و زحمات ارزشمند این ورزشکاران رخ داد. اینجانب امیدوارم به عنوان ریس هیات انجمن های ورزشی بستری را فراهم کنیم تا مسیر پیشرفت شما عزیزان فراهم شود و ما شاهد افتخار آفرینی هر چه بیشتر ورزشکاران گیلانی در میادین مهم بین‌المللی برای ایران عزیز باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.