تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397 - 17:33
کد خبر : 33132

ناجی بسکتبال گیلان، مدیر عامل سپیدرود شد

ناجی بسکتبال گیلان، مدیر عامل سپیدرود شد

ضمن احترام به سایر باشگاهها، سپیدرود سپیدرود است و ریشه در لایه‌لایه‌های شهر دارد و یک‌شبه از میان تصمیم‌سازی‌های سیاسی مانند خونه‌به‌خونه و بادران سر بر نیاورده است.

پس از مدت ها سپیدرود به گذشته پر افتخار و خوش گذشته برگشته است. پس از ۵ دهه باشگاه سپیدرود به جز آقایانی که می آمدند و حاصل عملکردشان چیزی جز شعار برای باشگاه به بار نیاورد در تمامی دوران سخت، همگان دنبال منافع شخصی بودند، از مدیری که اکنون در استان های جنوبی کشور به دنبال حمایت از تیم های آن استان است تا شخصی که در منطقه آزاد به دنبال جذب سرمایه برای مصارف شخصی است ، همه و همه سودای دیگری در سر داشتند.

اما اکنون یک نفر آمده و هروقت پولی تهیه کرده در راستای منافع باشگاه هزینه کرده است و تاکنون حدود ۵ میلیارد پرداخت کرده است. اما در این وضعیت چرا برخی به دنبال حواشی هستند و با فشارهای جناحی سرمایه گذار را فراری می دهند.

آیا این افراد دنبال ساخت داماش و ملوانی دیگر هستند،آیا قصد دارند حسرت را دوباره به شهر برگردانند؟
باید دست به دست هم و شانه به شانه یکدیگر با حمایت از تیم و سرمایه گذاری که بی منت خود را وقف باشگاه کرده حمایت کنیم. تن زاده در نیم فصل حدود ۵ میلیارد هزینه کرده و بسیاری از زیر ساخت های حرفه ای روز فوتبال را در سپیدرود فراهم کرده است.

ضمن احترام به سایر باشگاه ها، سپیدرود سپیدرود است و ریشه در لایه لایه های شهر دارد و یک شبه از میان تصمیم سازی های سیاسی مانند خونه به خونه و بادران سر بر نیاورده است.

اکنون با اطمینان خاطر بیشتری می توان از آینده حرف زد از افق های روشنی که با حضور محمد رفیعی پیش روی این باشگاه قرار گرفته است. فردی که بنا به گفته اهالی بسکتبال می توان شهادت داد که در یکسالی که در بسکتبال استان مشغول فعالیت بود چه خدمات شایانی را در این حوزه از خود بر جای گذاشت، محمد رفیعی، مرد توسعه است، مدیر استفاده از کارشناسان و متخصصان است حکایت محمد رفیعی و عشقش به شهر و استان همچنان ادامه دارد و می توان یقین داشت که در هر حوزه ای می تواند موفق باشد.

جارستان امیدوار است با حمایت های شهروندان فهیم رشت و مدیریت کل جوان و پر انرژی ورزش و جوانان استان روزهای خوبی برای این شهر و مردمش رقم زده شود و لبخند بر چهره مردم این شهر خسته هک شود و ما شعرهایمان را پر از آواز سپیدرود سر دهیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.