تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 21:37
کد خبر : 123278

واکنش دنیامالی به ردصلاحیت در هیات نظارت:

مبارزه با فساد هزینه دارد | به ردصلاحیتم اعتراض خواهم کرد

مبارزه با فساد هزینه دارد | به ردصلاحیتم اعتراض خواهم کرد

جارستان: احمد دنیامالی نماینده بندرانزلی که تنها نماینده گیلان است که توسط هیات نظارت ردصلاحیت گردیده طی بیانیه‌ای به آن واکنش نشان داد و اعلام کرد به عدم تاییدصلاحیتش اعتراض خواهد کرد. در این بیانیه آمده است:   بسم الله الرحمن الرحیم مردم شریف و عزیز بندرانزلی ضمن عرض سلام و ادب قبل از آغاز

جارستان: احمد دنیامالی نماینده بندرانزلی که تنها نماینده گیلان است که توسط هیات نظارت ردصلاحیت گردیده طی بیانیه‌ای به آن واکنش نشان داد و اعلام کرد به عدم تاییدصلاحیتش اعتراض خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف و عزیز بندرانزلی

ضمن عرض سلام و ادب
قبل از آغاز سخن بر خود واجب می دانم خاضعانه از محضر شریف شما مردم سپاسگزاری نمایم که در این مدت حامی من بودید و من را همواره مشمول لطف و عنایت خود قرار دادید.

در این چهار سال که نمایندگی شما مردم شریف و قهرمان بندرانزلی را داشتم بر حسب وظیفه ملی و انقلابی و در چارچوب تعهدی که به شما داشتم با حمایت شما عزیزان به خصوص جوانان، نخبگان، و دلسوزان جامعه برای رفع مشکلات مردم شهرم با عزمی راسخ و آگاهی از خطرات و تهدیدهای موجود در مسیر سخت و دشوار خدمت بی منت به مردم محکم و استوار قدم نهادم.
همواره در مبارزه با فساد ، زمین خواری، قطع دست زیاده خواهان و اعوان و انصار آنها در تجاوز به حقوق حقه مردم در کنار و همراه شما بوده و هستم.

مردم شریف و بزرگ انزلی شما خوب می دانید که مبارزه با فساد هزینه دارد و من این هزینه را در راستای حفظ منافع مردم پرداخت کردم و خواهم کرد و همچنان زبان گویای شما مردم خواهم ماند.

به محضر مردم شریف بندرانزلی می رسانم با توجه به اعلام رسمی مراجع قانونی در خصوص عدم تایید صلاحیت اینجانب بسان دوره گذشته و در راستای صیانت از آرای شما با تبعیت از قانون و قانونمداری اعتراض رسمی خودم را پیگیری و با عنایت خداوند برای ادامه خدمت در کنار شما مردم شریف مقتدرانه خواهم ماند .

والعاقبه للمتقین
احمد دنیامالی

نماینده مردم شریف بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.