تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 19:09
کد خبر : 123264

گلایه ی مادرشهیدان نهی قناد از ردصلاحیت عروس خود:

چطور می‌توان به فاطمه شیرزاد انگ عدم التزام به ولایت فقیه و انقلاب زد

چطور می‌توان به فاطمه شیرزاد انگ عدم التزام به ولایت فقیه و انقلاب زد
حاجیه خانم فاطمه ی شاد سعادت، مادر شهیدان نهی قناد از ردصلاحیت عروس خود فاطمه ی شیرزاد در انتخابات مجلس انتقاد کرد.

جارستان: حاجیه خانم فاطمه ی شاد سعادت، مادر شهیدان محمود و مهدی نهی قناد امروز در سخنانی روند تعیین صلاحیت نامزدهای دوازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی را بویژه در شهرستان رشت، تعجب برانگیز خواند و نسبت به نحوه ی عملکرد شورای نگهبان در این خصوص گلایه کرد.

وی مصداق بارز این مدعا را رد صلاحیت خانم فاطمه شیرزاد که عروس ایشان نیز است، عنوان کرد و افزود: این خانم به عنوان عروس بنده، به مدت ۳۱ سال است که با من زندگی می کند و مشوق اصلی او برای شرکت در رقابتهای دوازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی اینجانب بوده ام. چطور شورای محترم نگهبان به خود اجازه می دهد انگ عدم التزام به ولایت فقیه و انقلاب را به این خانم بزند، در حالیکه نوع موضع گیری و نحوه ی پوشش و رفتار ایشان در طول زندگی، همواره در راستای حفظ ارزشها بوده است.
حاجیه خانم فاطمه ی شاد سعادت در ادامه به نحوه ی موضع گیریها و سخنرانی های ایشان در دفاع از ولایت و آرمانهای والای انقلاب اشاره کرد و افزود: چطور کسیکه در دو دوره ی متوالی به عنوان نماینده ی مردم رشت در شورای اسلامی نقش آفرینی، و با تمام وجود برای رسیدگی به امور شهروندان و توسعه و عمران شهری تلاش می نماید، حالا به مخالفی علیه نظام تبدیل می شود.
مادر شهیدان نهی قناد در پایان سخنانش خطاب به نقش آفرینان در روند تعیین صلاحیت نامزدهای انتخاباتی، یادآور شد : اعلام موضع هر یک از آنان برای تعیین صلاحیت افراد، نوعی قضاوت است که مبنای آن باید بر محور عدالت و حقیقت استوار باشد و تنها وجدانهای بیدارند که می توانند در راستای تحقق حق و عدل به عنوان مریدان راستین مولای متقیان علی علیه السلام گام بردارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.