تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1402 - 11:28
کد خبر : 122855

با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور؛

طرح توسعه‌ شرکت پاک پارس پرند، در شهر صنعتی رشت به بهره برداری رسید

طرح توسعه‌ شرکت پاک پارس پرند، در  شهر صنعتی رشت به بهره برداری رسید
با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور طرح توسعه‌ شرکت پاک پارس پرند تولید کننده محصولات سلولزی و پلیمری با ظرفیت تولید سالانه ۲۸۶۵۰ تن در شهر صنعتی رشت به بهره برداری رسید.

جارستان: با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور طرح توسعه‌ شرکت پاک پارس پرند تولید کننده محصولات سلولزی و پلیمری با ظرفیت تولید سالانه ۲۸۶۵۰ تن در شهر صنعتی رشت به بهره برداری رسید.

 

به نقل از برنا؛ داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در آیین افتتاحیه این واحد تولیدی گفت : رشد کشور زمانی اتفاق می افتد که حداکثر صادرات داشته باشیم و ارز آوری برای کشور صورت گیرد.داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در آیین افتتاحیه این واحد تولیدی گفت : رشد کشور زمانی اتفاق می افتد که حداکثر صادرات داشته باشیم و ارز آوری برای کشور صورت گیرد.

 

وی افزود: سیاست دولت این است که نهضت احیای واحدهای تولیدی ادامه یابد اقدام استاندار گیلان برای احیای واحد های استان قابل تقدیر است .

 

وی ادامه داد: سازمان آمادگی دارد که سرمایه در گردش واحدهای تولیدی را تامین نماید هر چند سیاست دیگر دولت کاهش نقدینگی است اما تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی از دیگر سیاست های شورای پول و اعتبار می باشد .

 

منصور پور حیدری مدیر کل صمت استان گیلان نیز در مراسم بهره برداری از واحد صنعتی پاک پارس پرند اظهار داشت : با استقرار دولت سیزدهم بالغ بر ۱۵۰ واحد راکد به بهره برداری رسید و با مدیریت استاندار محترم مشکلات مربوط به واحدهای صنعتی مرتفع گردید .

 

وی افزود : این روند تا رسیدن به رشد و توسعه مطلوب اقتصادی در استان ادامه دارد .

 

گفتنی است میزان سرمایه گذاری این طرح ۳۵۰۰ میلیارد ریال و میزان سرمایه گذاری ماشین آلات ۱۷۵۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۴۰ نفر و در مساحت ۱۲۲۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.