تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تیر 1400 - 17:54
کد خبر : 99718

گیلان تا ۵ درجه خنک می‌شود

گیلان تا ۵ درجه خنک می‌شود

جارستان:هواشناسی گیلان پیش بینی کرده است که دمای هوای استان از فردا چهارشنبه تا اواخر وقت پنجشنبه به طور متوسط بین سه تا پنج درجه کاهش یابد. به گزارش ایرنا ، گیلان طی روزهای اخیر هوایی تابستانه و گرم را تجربه کرد که در برخی مناطق دمای هوا از مرز ۳۸ درجه نیز فراتر رفت

جارستان:هواشناسی گیلان پیش بینی کرده است که دمای هوای استان از فردا چهارشنبه تا اواخر وقت پنجشنبه به طور متوسط بین سه تا پنج درجه کاهش یابد.

به گزارش ایرنا ، گیلان طی روزهای اخیر هوایی تابستانه و گرم را تجربه کرد که در برخی مناطق دمای هوا از مرز ۳۸ درجه نیز فراتر رفت و حال و هوای چله را برای مردم این استان تدایی کردو

اما براساس جدول پیش بینی هواشناسی گیلان، آسمان استان از امشب سه شنبه  شب تا اواخر پنجشنبه با رگبار باران ، رعد و برق و به ویژه پنجشنبه در ارتفاعات و دامنه ها به صورت موقت در برخی نقاط شدید هم خواهد بود.

همچنین از فردا چهارشنبه تا جمعه کاهش نسبی بین سه تا پنج درجه ای دما و وزش باد در استان مورد انتظار است و  پیش بینی می شود در همین مدت ، حداکثر دما روز پنجشنبه در لوشان با حدود ۳۲ درجه و کمترین دما در دیلمان با حدود ۱۸ درجه سانتی گراد اتفاق بیفتد .

براساس پیش بینی هواشناسی گیلان  انتظار می رود روز پنجشنبه که بیشترین کاهش دما تا پایان هفته در استان را داشته باشیم ،دمای رشت مرکز استان بین ۲۵ تا ۳۰ درجه سانتی گراد در نوسان باشد.

آن گونه که هواشناسی گیلان پیش بینی کرده است از روز جمعه تا اوایل هفته دوباره افزایش نسبی دما را در استان شاهد خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.