تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مرداد 1395 - 21:07
کد خبر : 995

آرزوی سریع ترین مرد جهان

آرزوی سریع ترین مرد جهان

جارستان- سریع ترین مرد جهان ترین گفت: دوست دارم در دو ومیدانی دنیا آقایی کنم و به جایگاهی که «محمد علی» در بوکس دنیا رسید، برسم. به گزارش پایگاه خبری کوره، «یوسین بولت» روز چهارشنبه در گفت و گو با نشریه آلمانی «شتیرن» گفت: می خواهم کاری کنم که بعد از خداحافظی از ورزش خاطره

جارستان- سریع ترین مرد جهان ترین گفت: دوست دارم در دو ومیدانی دنیا آقایی کنم و به جایگاهی که «محمد علی» در بوکس دنیا رسید، برسم.

به گزارش پایگاه خبری کوره، «یوسین بولت» روز چهارشنبه در گفت و گو با نشریه آلمانی «شتیرن» گفت: می خواهم کاری کنم که بعد از خداحافظی از ورزش خاطره ای خوب و فراموش نشدنی در ذهن مردم دنیا باقی بگذارم و همیشه به نیکی از من یاد کنند.
نشریه «شتیرن» نوشت: هدف دونده بلندقامت جامائیکایی کسب سه قهرمانی در بازی های المپیک ریو است و او می خواهد در دو ۱۰۰ متر، ۲۰۰ متر و ۴ در ۱۰۰ متر امدادی به طلا برسد، کاری که در المپیک ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ نیز در این سه ماده انجام داد و قهرمان شد.
سریع ترین مرد جهان گفت: می خواهم درالمپیک ریو دست به کار بزرگی بزنم و به توانایی خود اعتمادی کامل دارم که رکورد جدیدی در دوی ۲۰۰ متر به جای بگذارم و مرزهای جدیدی را در این ماده جابجا کنم.
بولت افزود: برای جابجایی رکورد در دوی ۱۰۰ متر نیازی به دقت بالایی دارید، اما در دوی ۲۰۰ متر زمان کافی برای جبران عقب ماندگی احتمالی وجود دارد و کار قدری آسانتر است.
یوسین بولت با اشاره به اینکه می خواهم مانند «محمد علی» که هر گاه سخن از بوکس می آید، مردم او را به نیکی یاد می کند وسرمشق همه بوکسورهای دنیا است، باشم و دردوومیدانی نامی بزرگ از خود به جای بگذارم.
او گفت: با همت بالایی که دارم این خواسته تحقق خواهد یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.