تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 - 17:37
کد خبر : 96346

تیم فوتبال چوکا تالش به مصاف صدرنشین لیگ دسته یک می رود

تیم فوتبال چوکا تالش به مصاف صدرنشین لیگ دسته یک می رود

جارستان-ایرنا؛تیم فوتبال چوکا تالش در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در رشت به مصاف تیم مس کرمان صدرنشین این مسابقات می رود. به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی هیات فوتبال گیلان ، این دو تیم از ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه غروب پنجشنبه (فردا) ۲۳ اردیبهشت ماه در هفته بیست و چهارم رقابت های

جارستان-ایرنا؛تیم فوتبال چوکا تالش در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در رشت به مصاف تیم مس کرمان صدرنشین این مسابقات می رود.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی هیات فوتبال گیلان ، این دو تیم از ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه غروب پنجشنبه (فردا) ۲۳ اردیبهشت ماه در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته اول کشور رو در روی هم قرار می گیرند.

وی افزود: البته این دیدار به میزبانی تیم فوتبال چوکا و به دلیل فقدان نور مناسب ورزشگاه پوریای ولی تالش، در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار خواهد شد و چوکایی ها در رشت پذیرای مس کرمان هستند.

وی ادامه داد: این دیدار به طور حتم یکی از بازی های حساس هفته بیست و چهارم محسوب می شود چون تیم چوکا تالش با صدرنشین این رقابتها مصاف دارد که امیدواریم شاهد یک بازی زیبا از سوی هر دو تیم باشیم.

وی بیان کرد: تا پایان هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم مس کرمان با کسب ۴۲ امتیاز در صدر جدول و تیم فوتبال چوکا تالش نیز با کسب ۲۳ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

وهابی به بازی های سایر نمایندگان این استان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا دیگر نماینده گیلان در لیگ دسته اول کشور باید عصر جمعه در ساوه رو در روی تیم خوشه طلایی قرار گیرد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان اظهار داشت: همچنین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده گیلان در هفته بیست و چهارم این مسابقات، عصر روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه در ورزشگاه تختی بندرانزلی میزبان تیم شاهین شهرداری بوشهر است.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که تیم های ملوان بندرانزلی ،  چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.