تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 - 12:43
کد خبر : 94958

هجوم کرونا به تیم مقاومت آستارا / لغو بازی این تیم در لیگ سه

هجوم کرونا به تیم مقاومت آستارا / لغو بازی این تیم در لیگ سه

جارستان به نقل از ایسنا؛ مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت بسیج بندر آستارا از مثبت اعلام شدن تست کرونای بازیکنان این تیم و لغو بازی این تیم در لیگ دسته سه فوتبال خبر داد. اکبر کابینی، اظهار کرد: بازی دو تیم فوتبال کانیاو اشنویه و مقاومت بسیج آستارا، بعد از مثبت شدن تست PCR تعدادی

جارستان به نقل از ایسنا؛ مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت بسیج بندر آستارا از مثبت اعلام شدن تست کرونای بازیکنان این تیم و لغو بازی این تیم در لیگ دسته سه فوتبال خبر داد.

اکبر کابینی، اظهار کرد: بازی دو تیم فوتبال کانیاو اشنویه و مقاومت بسیج آستارا، بعد از مثبت شدن تست PCR تعدادی از اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم مقاومت نماینده استان گیلان به ویروس کووید ۱۹ با تصمیم سازمان لیگ لغو شد.

وی با بیان اینکه لغو این بازی با پیگیری ها و مکاتبات بیژن خالقوردی پور، رئیس هیأت فوتبال آستارا و شاهین شربیانی عضو این هیأت با هیأت فوتبال استان گیلان و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران انجام شد، افزود: در این رابطه از پیگیری های صورت گرفته این دلسوزان ورزش شهرستان تقدیر و تشکر می کنم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت بسیج آستارا، خاطرنشان کرد: تاریخ جدید بازی تیم های مقاومت بسیج و کانیاو اشنویه از سوی سازمان لیگ اعلام می شود.

وی اضافه کرد: دیدار تیم های کانیاو اشنویه و مقاومت بسیج آستارا از سری مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور بود که بر اساس برنامه از پیش اعلام شده از سوی فدراسیون، باید روز پنجشنبه، ۹ اردیبهشت در استادیوم شهید باکری استان آذربایجان غربی برگزار می شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.