تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 فروردین 1400 - 13:04
کد خبر : 92925

تعداد سمن های جوانان گیلان به ۱۱۵ تشکل رسید

تعداد سمن های جوانان گیلان به ۱۱۵ تشکل رسید

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرپرست معاونت امور جوانان اداره ورزش گیلان گفت: با اعطای اعتبارنامه به هفت موسسه مردم نهاد جدید در حوزه ورزش و جوانان در گیلان، تعداد سازمان های مردم نهاد جوانان در استان به ۱۱۵ تشکل رسید. اصغر ابراهیمی روز چهارشنبه در این مورد افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته جوان، اعتبار

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرپرست معاونت امور جوانان اداره ورزش گیلان گفت: با اعطای اعتبارنامه به هفت موسسه مردم نهاد جدید در حوزه ورزش و جوانان در گیلان، تعداد سازمان های مردم نهاد جوانان در استان به ۱۱۵ تشکل رسید.

اصغر ابراهیمی روز چهارشنبه در این مورد افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته جوان، اعتبار نامه هفت موسسه مردم نهاد استان گیلان در حوزه ورزش و جوانان در این استان اهداء شد.

وی افزود : این موسسات مردم نهاد شامل فرتاک کاسپین، موسسه نوای زندگی گیل، موسسه پیشگامان شهر ایده آل، موسسه مهرآوران زندگی فردا، موسسه مهرورزان دیار میرزا، موسسه باران هنرگیل و موسسه طنین شادی هستند که فعال در حوزه های مختلف جوانان هستند و با اعطای اعتبارنامه می توانند فعالیت های خود را در این حوزه به انجام برسانند.

وی بیان کرد: با توجه به برنامه پیش بینی شده برای فعالیت این تشکل ها هم اکنون تعداد سمن های گیلان در حد مطلوبی است و هم اینک به برنامه بلند مدت وزارت ورزش و جوانان برای راه اندازی ۱۱۵ سمن استان دست یافتیم.

وی ادامه داد: توانمندسازی سمن ها و حمایت از جوانان از جمله اولویت های اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان است و امیدواریم با استفاده بهینه از توانایی این موسسات بسیاری از کارهای حوزه ورزش و جوانان را توسط این سمن ها انجام دهیم.

سرپرست معاونت امور جوانان اداره ورزش گیلان خاطرنشان کرد: حضور جوانان در فعالیت های اجتماعی چشمگیر است و در این بخش موفقیت خوبی داشته ایم و در بحث کمیت حضور جوانان در فعالیت های اجتماعی نیز موفقیت های مناسبی داشته ایم که یکی از اهداف وزارت ورزش و جوانان نیز می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.