تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 - 19:59
کد خبر : 91797

توفان یک نیمه‌ای زنیت با درخشش «آزمون»

توفان یک نیمه‌ای زنیت با درخشش «آزمون»

جارستان به نقل از ایرنا؛ زنیت با یک گل و یک پاس گل از ستاره ایرانی خود موفق شد احمد گروژنی را با چهار گل شکست داده و جایگاهش را در صدر جدول لیگ برتر روسیه تثبیت کند. تیم‌های زنیت سنت‌پترزبورگ و احمدگروژنی در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر روسیه از ساعت

جارستان به نقل از ایرنا؛ زنیت با یک گل و یک پاس گل از ستاره ایرانی خود موفق شد احمد گروژنی را با چهار گل شکست داده و جایگاهش را در صدر جدول لیگ برتر روسیه تثبیت کند.

تیم‌های زنیت سنت‌پترزبورگ و احمدگروژنی در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر روسیه از ساعت ۱۷ امروز(شنبه) به وقت تهران به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان با نتیجه چهار بر صفر به برتری دست پیدا کرد.

زنیت که از ابتدا سردار آزمون، ستاره ایرانی خود را هم در اختیار داشت با این پیروزی ارزشمند و راحت ۴۵ امتیازی شد و با فاصله پنج امتیازی نسبت به زسکا مسکو در صدر جدول جایگاه خود را مستحکم کرد. سردار یکی از بهترین بازیکنان تیمش در میدان بود. او موفق شد گل دوم تیمش را از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۶۵ به ثمر برساند و شمار گل‌های خود را به ۱۳ برساند؛ وی همچنین پایه‌گذار گل سوم تیمش برای آرتم ژیوبا در دقیقه ۷۴ لقب گرفت. ۲ گل دیگر تیم میزبان به وسیله ویاچسلاو کاراوائف(۵۱) و آندری موستووی(۸۰) زده شد. سردار در دقیقه ۷۸ از زمین مسابقه بیرون رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.