تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اسفند 1399 - 15:13
کد خبر : 90058

رییس هیات انجمن ورزشهای رزمی گیلان؛پیگیری ایجاد خانه ورزشهای رزمی گیلان/ نگاه مثبت مدیر کل ورزش و جوانان گیلان به مقوله ورزشهای رزمی

رییس هیات انجمن ورزشهای رزمی گیلان؛پیگیری ایجاد خانه ورزشهای رزمی گیلان/ نگاه مثبت مدیر کل ورزش و جوانان گیلان به مقوله ورزشهای رزمی

جارستان به نقل از برنا؛ مسعود علیپور رییس هیات انجمن ورزشهای رزمی گیلان در جمع خبرنگاران گفت : برای ایجاد خانه ورزشهای رزمی گیلان اقدامات خوبی صورت گرفته است. مسعود علیپور در این نشست ضمن عرض خیر مقدم به ریاست فدراسیون اظهار داشت :دغدغه ی همه ما توسعه ورزش در جامعه است و بنده و

جارستان به نقل از برنا؛ مسعود علیپور رییس هیات انجمن ورزشهای رزمی گیلان در جمع خبرنگاران گفت : برای ایجاد خانه ورزشهای رزمی گیلان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

مسعود علیپور در این نشست ضمن عرض خیر مقدم به ریاست فدراسیون اظهار داشت :دغدغه ی همه ما توسعه ورزش در جامعه است و بنده و سایر همکاران از زمان حضور در هیات تمامی تلاش خود را به خرج می دهیم تا در راستای ارتقای ورزشهای رزمی کوتاهی صورت نگیرد.

وی افزود : فدراسیون ورزشهای رزمی یکی از فدراسیون های فعال در کشور است و در هر دوره از تغییرات در فدراسیون ،گیلانیان کرسی های خوبی داشته اند و این امر کمک به توسعه و گسترش ورزشهای رزمی در استان خواهد کرد.

علیپور خاطر نشان کرد : در حال حاضر نیز از وجود جناب آقای دارا حکیمی در بخش شورای عالی فنی فدراسیون بهره گیری شده است که این امر نشان از توجه ریاست محترم فدراسیون به پیشکسوتان و ورزشکاران رزمی گیلان دارد.

وی با اشاره به بحث ایجاد خانه رزمی در گیلان عنوان کرد : پیگیری هایی صورت گرفته تا مکانی برای گردهمایی و تجمع ورزشکاران رزمی استان فراهم شود و هیات گیلان به فکر ایجاد خانه ورزشهای رزمی است و مساعدت های خوبی از سوی مدیر کل محترم ورزش و جوانان گیلان انجام شده که انشاالله اتفاقات خوبی نیز در این زمینه رقم خواهد خورد.

بیشتر بخوانید:ایجاد پایگاه قهرمانی شرق گیلان در لاهیجان می تواند نقطه عطفی در ورزش این شهرستان باشدتقدیر از یونس محمودی بعنوان اولین فرماندار کشور در لیگ تندرستی فدراسیون ورزشهای همگانی

علیپور گفت : سرکار خانم بخشی نگاه مثبتی به ورزشهای رزمی دارند و برای خانه رزمی اقدامات خوبی انجام شده تا بتوانیم مجموعه ای دراختیار داشته باشیم که ورزشکاران و مربیان این رشته ها فعالیت خود را در آنجا ادامه دهند.

وی افزود : کمیته های استعدادیابی و همگانی هیات انجمن ورزشهای رزمی گیلان بیشتر از پیش تقویت شده است تا استعدادهای نونهالان و نوجوانان کشف شود.

وی در پایان از پیگیری های مجددانه ریاست فدراسیون تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.