تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 - 17:26
کد خبر : 88604

تکواندوکاران گیلانی ۶ مقام لیگ پومسه کشور را کسب کردند

تکواندوکاران گیلانی ۶ مقام لیگ پومسه کشور را کسب کردند

جارستان به نقل از ایسنا؛ رقابت های پومسه لیگ دسته اول مردان کشور جام نشاط در حالی پایان یافت که تکواندوکاران گیلانی ۶ مقام شامل چهار مقام انفرادی و ۲مقام تیمی شدند. رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز شنبه در این مورد اظهار داشت: در مسابقات هفته اول تا چهارم (پایانی) از دور برگشت یازدهمین

جارستان به نقل از ایسنا؛ رقابت های پومسه لیگ دسته اول مردان کشور جام نشاط در حالی پایان یافت که تکواندوکاران گیلانی ۶ مقام شامل چهار مقام انفرادی و ۲مقام تیمی شدند.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز شنبه در این مورد اظهار داشت: در مسابقات هفته اول تا چهارم (پایانی) از دور برگشت یازدهمین دوره لیگ دسته یک پومسه مردان کشور که در تهران برگزار شد در بخش رقابت های انفرادی استاندارد و در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال محمدحسین درفشی از گیلان مقام سوم را کسب کرد.

محسن سترگی ادامه داد: همچنین در پایان رقابت های رده سنی ۴۱ تا ۵۰ سال انفرادی استاندارد جلال مصفای خمامی از گیلان پس از تکواندوکاران تیمهای صنایع غذایی درنا و آکادمی نظری روی سکوی سوم قرار گرفت.

وی بیان کرد: در رقابت های بخش انفرادی ابداعی نیز در رده سنی زیر ۱۴ سال سیدایلیا سحرخیز تکواندوکار پومسه رو استان گیلان پس از ورزشکاری از استان آذربایجان شرقی به مقام نایب قهرمانی رسید.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان اضافه کرد: در رقابت های رده سنی بالای ۱۸ سال انفرادی ابداعی نیز سجاد گلی پور دیگر تکواندوکار گیلانی حاضر در لیگ دسته اول پومسه کشور پس از ورزشکارانی از تیم های صنایع غذایی درنا و آکادمی نظری مقام سوم را تصاحب کرد.

سترگی تصریح کرد: در رقابت های تیمی این دوره از مسابقات و در رده سنی زیر ۱۴ سال تیم المپیک رودسر پس از تیم صنایع غذایی درنا مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و در رده سنی بالای ۳۱ سال هیات گیلان مقام سوم را به خود اختصاص داد.

وی گفت: همچنین از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها ابراهیم دانشورخاوری از استان گیلان به عنوان برترین داور مسابقات پومسه لیگ دسته اول مردان کشور انتخاب شد.

رئیس هیات تکواندو گیلان خاطرنشان کرد: در رقابت های پومسه لیگ دسته اول مردان کشور جام نشاط ۱۹۲ تکواندوکار حضور داشتند که در بخش های انفرادی (استاندارد و ابداعی) و تیمی (استاندارد و ابداعی) در رده های سنی مختلف با هم به رقابت پرداختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.