تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 بهمن 1399 - 12:01
کد خبر : 88317

پیروزی های قاطع تیم کونگ فو بانوان گیلان در لیگ برتر ممای کشور

پیروزی های قاطع تیم کونگ فو بانوان گیلان در لیگ برتر ممای کشور

جارستان به نقل از ایرنا؛ تیم کونگ فو بانوان گیلان در ادامه مسابقات لیگ برتر ممای (اجرای فرم کونگ فو) قهرمانی مجازی بانوان کشور به دو پیروزی قاطع دست یافت. رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان روز چهارشنبه اظهار داشت: رقابت های ممای (اجرای فرم) کونگ فو لیگ برتر بانوان کشور در

جارستان به نقل از ایرنا؛ تیم کونگ فو بانوان گیلان در ادامه مسابقات لیگ برتر ممای (اجرای فرم کونگ فو) قهرمانی مجازی بانوان کشور به دو پیروزی قاطع دست یافت.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان روز چهارشنبه اظهار داشت: رقابت های ممای (اجرای فرم) کونگ فو لیگ برتر بانوان کشور در هفته هشتم به صورت مجازی برگزار و طی آن تیم گیلان موفق به کسب ۲ پیروزی شد.

مجید مهروانی افزود: در جریان این رقابت ها تیم هیات کونگ فو بانوان گیلان با ترکیب نسیم شریفی، زینب دادجو و ندا نوروزی در یکی از دیدار های هفته هشتم این رقابت ها به مصاف تیم هیات یزد رفت که در نهایت برابر حریفش به برتری سه بر صفر دست یافت تا ششمین پیروزی خود در این رقابت ها را کسب کند.

وی ادامه داد: در دور دوم از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر ممای مجازی بانوان کشور نیز تیم هیات کونگ فو بانوان گیلان با همین ترکیب رو در روی تیم هیات گلستان قرار گرفت که در نهایت با نتیجه قاطع سه بر صفر برابر این حریفش نیز پیروز شد تا در پایان هفته هشتم این مسابقات، هفت پیروزی و هفت شکست کسب کرده باشد.

وی بیان کرد: پیش از این نیز تیم هیات کونگ فو بانوان گیلان در رقابت های لیگ برتر ممای قهرمانی بانوان کشور موفق به شکست تیم های شهید منصوری نژاد مرکزی، همدان، هیات قزوین، فارس و استان مرکزی شده بود.

وی اضافه کرد: سارا صدیقی و زینب نمازی پور دیگر اعضای تیم هیات کونگ فو بانوان گیلان در رقابت های لیگ برتر ممای قهرمانی کشور هستند، فاطمه کریمی به عنوان سرپرست و مریم بادپا به عنوان مربی در این تیم حضور دارند.

مهروانی خاطرنشان کرد: در رقابت های لیگ برتر ممای (اجرای فرم) قهرمانی بانوان کشور ۱۷ تیم از سراسر کشور به صورت مجازی رقابت می کنند و ورزشکاران شرکت کننده باید در فرم های مختلف حضور یافته و فیلم اجرای فرم خود را به فدراسیون ارسال کرده تا این فیلم ها توسط داوران منتخب فدراسیون کونگ فو ارزیابی و نتایج آن اعلام شود و تیم گیلان برای اولین بار در این رقابت ها حضور یافته است.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان اظهار کرد: تیم بانوان گیلان نیز در سه فرم در این رقابت ها حضور یافته که زینب دادجو ورزشکار گیلانی در اجرای فرم “آناتوآ”، نسیم شریفی و سارا صدیقی دیگر ورزشکاران کونگ فو کار استان گیلان در اجرای فرم “من توما”، ندا نوروزی و زینب نمازی پور دیگر کونگ فو کاران استان نیز در اجرای فرم “اوم” با سایر رقبای خود به صورت مجازی به رقابت می پردازند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.