تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 - 18:35
کد خبر : 88244

هفته های پرگل در لیگ برتر فوتبال بزرگسالان گیلان

هفته های پرگل در لیگ برتر فوتبال بزرگسالان گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ رقابت های لیگ برتر بزرگسالان گیلان در هفته پنجم پیگیری پیگیری و طی آن ۲۴ گل رد و بدل شد تا این لیگ شاهد هفته های پرگلی باشد. در رقابت های انجام شده از هفته پنجم این مسابقات در یکی از حساس ترین بازی ها، تیم های فوتبال ابریشم رشت

جارستان به نقل از ایرنا؛ رقابت های لیگ برتر بزرگسالان گیلان در هفته پنجم پیگیری پیگیری و طی آن ۲۴ گل رد و بدل شد تا این لیگ شاهد هفته های پرگلی باشد.

در رقابت های انجام شده از هفته پنجم این مسابقات در یکی از حساس ترین بازی ها، تیم های فوتبال ابریشم رشت و شاهد اسالم تالش به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم ابریشم رشت با نتیجه ۲ بر یک برابر حریف خود به برتری رسید.

در این دیدار که به میزبانی تیم ابریشم در رشت برگزار شد، این تیم برتر از حریف خود ظاهر و از فرصت های به دست آمده استفاده بهتری کرد و سرانجام با پیروزی و کسب هر سه امتیاز این دیدار همچنان جزو تیمهای بالای جدول قرار گرفت.

همچنین در دیگر بازی های برگزار شده از هفته پنجم این رقابت ها، تیم فوتبال شهرداری فومن با نتیجه سه بر یک تیم معلم شاندرمن را شکست داد و تیم فوتبال شهید املاکی لنگرود نیز با نتیجه سه بر صفر ملوان ب بندرانزلی را مغلوب کرد.

در سایر دیدارهای برگزار شده نیز تیم فوتبال شهرداری ماسال با نتیجه ۲ بر یک برابر تیم شهرداری رضوانشهر برتری یافت و در یکی از پرگل ترین بازی های این هفته تیم پارس بندرکیاشهر با نتیجه پنج بر صفر دخانیات گیلان را مغلوب کرد.

اما در پرگل ترین دیدار هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان، تیم های شهردار کلاچای و میرزاکوچک صومعه سرا رو در روی هم قرار گرفتند و در نهایت شهرداری کلاچای با نتیجه پنج بر یک حریف خود را شکست داد.

در جدول رده بندی این مسابقات تا پایان هفته پنجم لیگ برتر بزرگسالان گیلان جام گیل، تیم شهرداری بندرانزلی با ۱۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، تیم های شهید املاکی لنگرود و ابریشم رشت نیز با ۱۰ امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند و پارس بندرکیاشهر با ۹ امتیاز در مکان چهارم قرار دارد.

در این رقابت ها ۱۳ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه رقابت می کنند که در نهایت قهرمان این دوره بعنوان نماینده گیلان در رقابت های زیرگروه لیگ کشور حضور می یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.