تاریخ انتشار : دوشنبه 13 بهمن 1399 - 19:43
کد خبر : 88142

۸۰ میلیارد ریال پروژه های عمرانی وگردشگری در صومعه سرا  افتتاح شد

۸۰ میلیارد ریال پروژه های عمرانی وگردشگری در صومعه سرا  افتتاح شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندار صومعه سرا گفت: همزمان با دومین روز دهه مبارک فجر پروژه‌های عمرانی و گردشگری اشتغالزایی این شهرستان با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید. سید جلال سید محمدی روز دوشنبه در آیین افتتاح همزمان پروژه های راهداری اظهار داشت: برای سه پروژه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندار صومعه سرا گفت: همزمان با دومین روز دهه مبارک فجر پروژه‌های عمرانی و گردشگری اشتغالزایی این شهرستان با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

سید جلال سید محمدی روز دوشنبه در آیین افتتاح همزمان پروژه های راهداری اظهار داشت: برای سه پروژه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای صومعه‌سرا بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه محور پیربازار به ضیابر از نقاط حادثه خیز است افزود: وجود دوربین ثبت تخلفات در این مسیر موجب کاهش حادثه خواهد شد و در این راستا برای نصب آن ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
وی یادآور شد: از هفته دولت تاکنون ۱۰ کیلومتر آسفالت و ۱۰ کیلومتر از جاده ها روکش شده اند که برای اجرای این پروژه ها ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری صومعه سرا نیز در مراسم افتتاح یک خانه مسافر در روستای میانده گفت: برای احداث این خانه مسافر با مشارکت بخش خصوصی که شامل چند واحد بومگردی است بالغ بر یک ۱۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
علیرضا مهرگان افزود: با افتتاح این خانه مسافر برای ۶ نفر اشتغال ایجاد شده است و تعداد خانه مسافرهای این شهرستان به ۳۰ واحد رسیده است.

صفر پور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا نیز در حاشیه این مراسم از گشایش همزمان نمایشگاه عکس و کتاب در این شهرستان خبر داد و افزود: ، این نمایشگاه ها تا پایان دهه فجر پابرجاست و علاقمندان می‌توانند برای تماشای آثار عکاسان هنرمند فرخ و نگین رنجبر ، و خرید بیش از ۳۰۰جلد کتاب‌ اقدام کنند.
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰ هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.