تاریخ انتشار : دوشنبه 17 شهریور 1399 - 13:21
کد خبر : 72381

با بی‌توجهی شهردار رشت اعتبارات دولتی ویژه ساماندهی پسماند در آستانه از دست رفتن قرار گرفت!

با بی‌توجهی شهردار رشت اعتبارات دولتی ویژه ساماندهی پسماند در آستانه از دست رفتن قرار گرفت!

به گزارش جارستان؛ سال گذشته بود که خبری خوش در خصوص جلب اعتبارات دولتی برای ساماندهی پسماند شمال کشور منتشر شد. موضوعی که با تلاش‌های استانداری گیلان محقق و بخش عمده‌ای از آن نیز به شهر رشت اختصاص‌یافته بود. پس‌ازاین اما علیرغم گذر زمان تلاش‌ها در شهرداری رشت برای قطعی کردن اعتبارات در نظر گرفته‌شده

به گزارش جارستان؛ سال گذشته بود که خبری خوش در خصوص جلب اعتبارات دولتی برای ساماندهی پسماند شمال کشور منتشر شد. موضوعی که با تلاش‌های استانداری گیلان محقق و بخش عمده‌ای از آن نیز به شهر رشت اختصاص‌یافته بود.

پس‌ازاین اما علیرغم گذر زمان تلاش‌ها در شهرداری رشت برای قطعی کردن اعتبارات در نظر گرفته‌شده بسیار کمرنگ بود و این موضوعات نیز وارد حواشی خاصی شد که از جمله آنان می‌توان به موضوع پرماجرای برگزاری مناقصه کارخانه کود آلی اشاره نمود که درنهایت منجر به ابطال مناقصه شد.

حال اما معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در نامه‌ای خطاب به معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان به نام سه شهرداری رشت، تالش و لاهیجان اشاره کرده و آورده است که علیرغم پیگیری‌ها و مکاتبات متعدد، برخی از شهرداری‌های معرفی شده (شهرهای تالش، لاهیجان و رشت در استان گیلان و شهرهای قائم‌شهر و نوشهر در استان مازندران) اقدام مؤثری در جذب اعتبارات یاد شده نداشته‌اند.

این نامه در شرایطی ابلاغ‌شده است که زمان زیادی تا پایان مهلت قانونی برای جلب اعتبارات دولتی برای رفع مشکل پسماند در شمال کشور باقی نمانده است و شهرداری رشت در این زمینه کوتاهی کرده است. آن‌هم در شرایطی که جلب این اعتبارات دولتی برای شهر رشت بی‌سابقه بوده و در صورت از دست رفتن آن شاید چند ده سال زمان برای جلب چنین اعتبارات دولتی قابل‌توجهی صرف شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.