تاریخ انتشار : شنبه 8 شهریور 1399 - 23:37
کد خبر : 71597

نمایش اوج اختلاف در نامه‌نگاری حاج محمدی درپی عدم موافقت با مرخصی ازسوی رئیس شورای‌شهر رشت

نمایش اوج اختلاف در نامه‌نگاری حاج محمدی درپی عدم موافقت با مرخصی ازسوی رئیس شورای‌شهر رشت

اختصاصی جارستان: در بخشی از این نامه حاج محمدی میراث امروز شهررشت را ناشی از مدیریت قبلی چنین افرادی می داند! او در این نامه گفته است:وفق تبصره ۱ ماده ۹ آیین نامه حقوق و مزایای شهرداران، تاریخ استفاده از مرخصی بنا به تقاضای شهردار توسط شورای اسلامی شهر تعیین خواهد شد. بنابراین رئیس شورای

اختصاصی جارستان: در بخشی از این نامه حاج محمدی میراث امروز شهررشت را ناشی از مدیریت قبلی چنین افرادی می داند!

او در این نامه گفته است:
وفق تبصره ۱ ماده ۹ آیین نامه حقوق و مزایای شهرداران، تاریخ استفاده از مرخصی بنا به تقاضای شهردار توسط شورای اسلامی شهر تعیین خواهد شد. بنابراین رئیس شورای اسلامی شهر راساً تکلیف رد یا قبول ندارد.
۲- مرخصی برای ایام غیرتعطیل اخذ می شود و اطلاع‌رسانی اینجانب جهت عدم‌حضور در شهر آن هم در ایام تعطیل رسمی کشور که طی نامه مذکور تنظیم شد، الزامی بر طرح موضوع در شورای اسلامی شهر ندارد و صرفاً اطلاع‌رسانی و تعیین جانشین کفایت می‌نماید.
۳- مفروض بر تقاضای اخذ مرخصی در ایام غیر تعطیل سال نیز مستفاد از ماده ۱۶ قانون تشکیلات شوراهای اسلامی، تصمیمات شوراهای اسلامی بر اساس رای‌گیری می‌باشد، لذا نمی‌توان پذیرفت که ریاست شورا، راساً نسبت به تصمیم‌گیری از جانب سایر اعضاء اختیار دارد. همچنین مزید آگاهی است که تصمیم‌گیری اعضاء غیر‌قابل تفویض است.

شهردار رشت در مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی، با حضور در هیئت ابا صالح المهدی محله عینک نیز فرصت را غنیمت شمرده و در گامی دیگر از دلایل عقب‌ماندگی شهر می‌گوید:

سرمایه‌گذارها برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف شهر اعلام آمادگی کرده‌اند اما عقب‌ماندگی های شهر مانع از همکاری با سرمایه‌گذاران می شود.

شواهد و قرائن مواضع حاج محمدی پس از استیضاح و حمایت سرسختانه ۴ عضو شورا نشانگر آن است که شهردار رشت با اطمینان خاطر از جلب نظر ۴عضو شورا و به حد نصاب نرسیدن برکناری وی، اقدام به نگارش چنین نامه‌ای کرده است.

سوال اساسی این است که حاج محمدی با علم براین موضوع و مشکلات و میراث به جامانده در شهر با چه پشتوانه‌ای قصد دارد تا پایان عمر شورا در این شهر به حل مشکلات به گفته وی بپردازد و به کارخود ادامه دهد. اتکا به ۴عضو یا تغییر رویکرد و تعامل با ۱۱ عضو شورای‌شهر رشت و یاپایان ماموریت در شهر رشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.