تاریخ انتشار : دوشنبه 20 مرداد 1399 - 15:38
کد خبر : 69665

۱۱۰ سازمان مردم نهاد در گیلان تاسیس شده است

۱۱۰ سازمان مردم نهاد در گیلان تاسیس شده است

جارستان به نقل از ایرنا؛ رییس گروه مشارکت های اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: اداره کل ورزش و جوانان گیلان با تاسیس ۱۱۰ سازمان مردم نهاد به اهداف بلند مدت وزارت ورزش یعنی ۱۱۵ سازمان ، نزدیک شده است. فیروز عزت دوست روز دوشنبه اظهار داشت: حضور جوانان در فعالیت های اجتماعی

جارستان به نقل از ایرنا؛ رییس گروه مشارکت های اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: اداره کل ورزش و جوانان گیلان با تاسیس ۱۱۰ سازمان مردم نهاد به اهداف بلند مدت وزارت ورزش یعنی ۱۱۵ سازمان ، نزدیک شده است.

فیروز عزت دوست روز دوشنبه اظهار داشت: حضور جوانان در فعالیت های اجتماعی چشمگیر است و در این بخش موفقیت خوبی داشته ایم.

وی ادامه داد: در امر کمیت بخشی به حضور جوانان در فعالیت های اجتماعی نیز موفقیت چشمگیری داشته ایم که یکی از اهداف وزارت ورزش نیز همین امر می باشد.

وی بیان کرد: البته کارآمدی و کیفیت بخشی به کارکردهای جوانان در قالب گروه های منسجم ضروری است و باید در این راستا نیز گام های مهم تر و موثرتری برداریم.

عزت دوست اضافه کرد: با توجه به تصویب ۱۴ کارگاه دانش افزایی از سوی وزارت ورزش، کوشش خواهیم کرد با اهتمام به پروتکل های بهداشتی، این همایش های علمی را در گیلان برگزار کنیم.

رییس گروه مشارکت های اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به محدویت های موجود به دلیل بیماری کرونا خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا، فعالیت های فراغتی در حوزه فضای مجازی از برنامه های اداره کل ورزش و جوانان است و همچنین برپایی هر گونه همایش علمی نیز با حداقل نفرات برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.