تاریخ انتشار : دوشنبه 12 خرداد 1399 - 10:00
کد خبر : 62005

کشف بیش از ۳۶ کیلوگرم تریاک در گیلان

کشف بیش از ۳۶ کیلوگرم تریاک در گیلان

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان از کشف ۳۶ کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان‌های آستانه‌اشرفیه و رشت خبر داد. سرهنگ علی احمدپور روز دوشنبه اظهار داشت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در استان، بررسی

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان از کشف ۳۶ کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان‌های آستانه‌اشرفیه و رشت خبر داد.

سرهنگ علی احمدپور روز دوشنبه اظهار داشت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در استان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی با بیان اینکه پس از انجام تحقیقات نامحسوس صحت موضوع برای پلیس محرز و خودرو پژو پارس متهم حین تردد در شهر آستانه‌اشرفیه شناسایی و توقیف شد ، افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در بازرسی از خودرو متهم، ۲۱ کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کردند.
وی تصریح کرد: در همین ارتباط قاچاقچی ۳۷ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
سرهنگ احمدپور در ادامه با اشاره به اینکه در عملیاتی دیگر ، قاچاقچی که در پوشش مسافر یک اتوبوس در حال وارد کردن موادمخدر به شهرستان رشت بود، مورد شناسایی قرار گرفت ، اظهار کرد : در بازرسی از کیف همراه وی ۱۵ کیلوگرم تریاک کشف و متهم این پرونده که یک خانم ۲۷ ساله بود، دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد
سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.