تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 خرداد 1399 - 14:09
کد خبر : 61572

باند سرقت لوازم داخل خودرو در تالش متلاشی شد

باند سرقت لوازم داخل خودرو در تالش متلاشی شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده نیروی انتظامی تالش از دستگیری باند سه نفره سارقان لوازم داخل خودرو، با هفت فقره سابقه سرقت در این شهرستان خبر داد. سرهنگ حسین جمال‌دار روز چهارشنبه در ستاد فرماندهی انتظامی تالش اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان، روز گذشته ماموران

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرمانده نیروی انتظامی تالش از دستگیری باند سه نفره سارقان لوازم داخل خودرو، با هفت فقره سابقه سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین جمال‌دار روز چهارشنبه در ستاد فرماندهی انتظامی تالش اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان، روز گذشته ماموران انتظامی با انجام تحقیقات و تعقیب سرنخ‌ها مخفیگاه متهمان را شناسایی و بعد از هماهنگی قضایی، آنها را دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان ۳۱، ۴۰ و ۴۸ ساله در تحقیقات پلیس، به هفت فقره سرقت لوازم داخل خودرو در شهرستان تالش اعتراف کردند و بعد از تکمیل پرونده مربوطه، به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی تالش ادامه داد: ارتقاء ضریب ایمنی خودروها با نصب تجهیزات بازدارنده، تا حد زیادی باعث انصراف سارقان از سرقت می شود و شهروندان، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک به سرقت، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت با بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.