تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 - 20:11
کد خبر : 60970

مهار آتش‌سوزی و نجات حیوان از رودخانه در آستارا

مهار آتش‌سوزی و نجات حیوان از رودخانه در آستارا

جارستان به نقل از ایرنا؛ مسئول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا گفت: ماموران آتش‌نشانی، آتش‌سوزی ۲ باب انبار آپارتمانی را مهار کرده و یک راس گوساله گرفتار در رودخانه خلیل‌آباد را نجات دادند. ایرج خلیلی رشید روز چهارشنبه در ایستگاه آتش نشانی آستارا اظهار کرد: آتش سوزی انبارها ظهر امروز در خیابان فارابی

جارستان به نقل از ایرنا؛ مسئول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا گفت: ماموران آتش‌نشانی، آتش‌سوزی ۲ باب انبار آپارتمانی را مهار کرده و یک راس گوساله گرفتار در رودخانه خلیل‌آباد را نجات دادند.

ایرج خلیلی رشید روز چهارشنبه در ایستگاه آتش نشانی آستارا اظهار کرد: آتش سوزی انبارها ظهر امروز در خیابان فارابی روی داد و آتش نشان با یک خودرو آتش نشانی، حادثه را ظرف نیم ساعت مهار کردند.

وی افزود: این حادثه خسارت جانی نداشته اما به لوازم خانگی موجود در انبارها ۲۰۰ میلیون ریال خسارت وارد شده و علت آن در دست بررسی است.

خلیلی رشید از مردم خواست در موقع آتش سوزی، نشانی دقیق را به واحد آتش نشانی ارائه و با حفظ نظم و آرامش، عوامل آتش نشانی را در مهار حادثه یاری کنند.

مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا گفت: امروز یک راس گوساله در حال چرا در حاشیه رودخانه خلیل آباد، داخل آب افتاده بود و نیروهای آتش نشانی با استقرار نردبان در کنار آب، حیوان را نجات و به صاحب آن تحویل دادند.

واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا با ۱۸ نیروی انسانی و هشت خودروی سنگین، نیمه سنگین، امداد و آب رسان فعالیت می‌کند.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در ۲ بخش و ۶۲ روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.