تاریخ انتشار : یکشنبه 31 فروردین 1399 - 16:22
کد خبر : 56754

مهدی: ستاد مبارزه با کرونا تصمیم گیرنده در خصوص ادامه لیگ نیست

مهدی: ستاد مبارزه با کرونا تصمیم گیرنده در خصوص ادامه لیگ نیست

جارستان: مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر، گفت: تصمیم درباره لغو یا ادامه مسابقات لیگ برتر به عهده سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال است و ستاد مبارزه با کرونا نقشی ندارد. سهیل مهدی، مسوول کمیته مسابقات لیگ برتر درباره جلسه با مدیران باشگاه‌ها، اظهار داشت: بنابر دستور دبیر کل فدرسیون فوتبال قرار شده تا طی جلساتی

جارستان: مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر، گفت: تصمیم درباره لغو یا ادامه مسابقات لیگ برتر به عهده سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال است و ستاد مبارزه با کرونا نقشی ندارد.

سهیل مهدی، مسوول کمیته مسابقات لیگ برتر درباره جلسه با مدیران باشگاه‌ها، اظهار داشت: بنابر دستور دبیر کل فدرسیون فوتبال قرار شده تا طی جلساتی با مدیران باشگاه‌ها اجماع و مروری درباره مسایل مختلف داشته باشیم. بر اساس نیازهای فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درباره تکمیل مدارک مورد نیاز حقوقی، مالی، مالکیتی و .. در این جلسه صحبت شد.

وی در ادامه افزود: همینطور اگر کمکی از دست ما بربیاید و بتوانیم به آنها در هر زمینه‌ای مشورت بدهیم تا باشگاه‌ها مشکلات را حل کنند. این یک جلسه تعاملی بود که نمایندگان باشگاه‌ها آمدند. نمایندگان سازمان لیگ و فدراسیون نیز در این جلسه حضور پیدا کرده بودند. ما نهایت بهره را از این جلسه بردیم. امیدوارم که باشگاه‌ها نیز سود کافی را برده باشند.

مسوول برگزاری مسابقات لیگ درباره ادامه یا لغو رقابت‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: بحث ادامه لیگ را اصلا درباره‌اش در جلسه امروز صحبت نکردیم. خبر نهایی را از ستاد مبارزه با کرونا نداریم و منتظریم تا این ستاد در وزارت ورزش تصمیم‌گیری لازم را داشته باشد. بعد از آن می‌توانیم برنامه خود را اعلام کنیم.

وی درباره شایعه ممنوعیت حضور بازیکنان خارجی در فوتبال ایران گفت: این بحث به ارکان قضایی مربوط است که باید جواب بدهند و من اظهار نظر نمی‌کنم. اما درباره بدهی‌ها ما خواهش کردیم مدیریت بهتری به وجود بیاید و انضباط بهتری برقرار شود. چرا که وقتی تمکن مالی وجود نداشته باشد نمی‌توانیم زیاد درباره برنامه‌ریزی مالی بهتر عمل کنیم.

مهدی درباره ساز و کار شروع مجدد لیگ اذعان داشت: اول منتظر هستیم تا اجازه تمرین به باشگاه‌ها داده شود. بعد از آن حداقل سه هفته به باشگاه‌ها باید فرصت بدهیم تا از نظر بدنی خود را آماده کنند. پس از آن باید ما ۹ هفته مسابقات را در فاصله چهار یا پنج روز برگزار کنیم و طی ۴۰ روز بازی‌ها به اتمام برسد. همینطور باید از فیفا بخواهیم تا پنجره نقل و انتقالاتی را با فاصله برای ما در نظر بگیرد.

وی درباره اظهار نظر سعیدی از ستاد مبارزه با کرونا، درباره تصمیم‌گیری راجع به ادامه یا لغو لیگ تا ۱۵ اردیبهشت گفت: در رابطه با فرمایش جناب سعیدی باید بگویم که ما استفاده می‌کنیم. اما بحث لغو یا برگزاری لیگ در اختیار ما هست و اجازه بدهند که ما در این باره صحبت کنیم. ما از صحبت‌های ستاد مبارزه با کرونا برای زمان شروع تمرینات استفاده می‌کنیم.

مهدی در پایان تصریح کرد: در روزهای فیفا دی بازی نمی‌کنیم. پنجره نقل و انتقالاتی برای این است تا باشگاه‌ها فرصت بیشتری برای نقل و انتقال داشته باشند و بهتر بتوانند خود را برای فصل بعد آماده کنند./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.