تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1395 - 19:56
کد خبر : 4716

افتتاح سینما آزادی آبادان با نمایش فیلم درویش احتمال اکران «رستاخیز» بیشتر شد

افتتاح سینما آزادی آبادان با نمایش فیلم درویش احتمال اکران «رستاخیز» بیشتر شد

جارستان-در حالی که بیش از یک سال از توقیف فیلم «رستاخیز» می‌گذرد، اخیرا با صدور حکم دادگاه بدوی به نفع این فیلم، زمزمه هایی در مورد اکران آخرین ساخته احمدرضا درویش در محرم امسال شنیده می‌شود. اما شاید یکی از اتفاقاتی که باعث شده است اکران مجدد فیلم احمدرضا درویش جدی تر شود، نمایش این

جارستان-در حالی که بیش از یک سال از توقیف فیلم «رستاخیز» می‌گذرد، اخیرا با صدور حکم دادگاه بدوی به نفع این فیلم، زمزمه هایی در مورد اکران آخرین ساخته احمدرضا درویش در محرم امسال شنیده می‌شود. اما شاید یکی از اتفاقاتی که باعث شده است اکران مجدد فیلم احمدرضا درویش جدی تر شود، نمایش این فیلم در سینما آزادی آبادان باشد. صبح امروز «رستاخیز» در سینما آزادی آبادان به عنوان فیلم افتتاحیه با حضور مدیران حوزه هنری و رییس خانه سینما و جمعی دیگر از هنرمندان به نمایش درآمد.

صبح امروز در آستانه سالگرد شکست حصر آبادان، در آیینی ویژه و با حضور مردم، مدیران حوزه هنری، مسئولان استانی و هنرمندان سینما آزادی آبادان پس از گذشت چهارده سال از تعطیلی آن، توسط حوزه هنری بازسازی و به طور رسمی بازگشایی شد.

در مراسم بازگشایی این سینما، محمد حمزه زاده قائم مقام رییس حوزه هنری، منوچهر شاهسواری مدیر عامل خانه سینما، علی سرتیپی مدیر عامل «فیلمیران» و سینماگرانی مانند حسن برزیده، بیژن امکانیان، حبیب اسماعیلی، انسیه شاه حسینی، سعید سیدزاده، غلامرضا فرجی و جمعی از مدیران حوزه هنری حضور داشتند.

اما نکته مهم افتتاح سینما آزادی آبادان، اکران فیلم «رستاخیز» در حضور مدیران حوزه هنری است. صبح امروز و بعد از آیین‌هایی که به مناسبت افتتاح این سینما در نظر گرفته شده بود، جمعی از مردم به همراه هنرمندان و مدیران سینمایی به تماشای فیلم «رستاخیز» نشستند.

این اتفاق در حالی رخ داده است که پیش از این مدیران حوزه هنری که پخش فیلم «رستاخیز» را به عهده دارند، برای اکران فیلم احمدرضا درویش اعلام آمادگی کرده بودند و حجت الله ایوبی هم بعد از صدور رای دادگاه بدوی از احتمال اکران «رستاخیز» در محرم امسال خبر داد.

حال با توجه به اکران این فیلم در سینما آزادی آبادان، به نظر می‌رسد شرایط اکران «رستاخیز» در سینماهای کشور در حال بررسی و محک زدن است تا حوزه هنری این بار بتواند در سینماهای پر تعداد خود و سایر سینماها، بدون هیچگونه مشکلی این فیلم را در ماه محرم که بهترین زمان نمایش آن نیز هست به اکران درآورد.

آی سینما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.