تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 15:47
کد خبر : 126835

نه مثل مدیر قبلی آنقدر نزدیک، نه مثل شما اینقدر دور

کسی از مدیرکل ارشاد گیلان خبر دارد ؟!

کسی از مدیرکل ارشاد گیلان خبر دارد ؟!
انگار آقای مدیرکل٬ برای ماندگار شدن در تاریخ هنر این استان خیز بلندی برداشته‌است! درآینده می‌گویند مدیر نمونه‌ای به استان آمد و سالن‌های اداره ارشاد را تبدیل به پانسیون موش‌ها کرد.

اختصاصی جارستان: بعد از گذشت چند ماه از وقایع به‌وجود آمده از مدیرکل اسبق٬ مدیری از شمیرانات برای نشستن به روی صندلی پرحاشیه اداره کل ارشاد آمد.

همان زمان با جستجوی ساده‌ای در اینترنت متوجه شدیم که امیرحسین طاهری اهل شعر و رسانه‌ست و برچسب “مدیر نمونه” بودن را در حوزه تئاتر استان تهران دارد.

“نمونه” بودن در مدیریت امیرحسین طاهری فقط به تئاتر ختم نمی‌شود! در رزومه او مدیر نمونه شمیرانات به دلیل “اشتغال‌زایی” هم به‌ چشم می‌خورد!

 

همین نمونه بودن‌ها٬ بذر امید را در دل هنرمندان استان کاشت که حتما قرار است اتفاقات خوبی رخ دهد.

اما از ۲۳ مهرماه سال گذشته که ایشان به طبقه هفتم اداره کل ارشاد استان رسید٬ تنها اتفاق موجود دریافت هزینه سنگین سالن‌های دولتی بود!

 

از مدیری که به دلیل اشتغال‌زایی برچسب “نمونه” بودن را دریافت می‌کند٬ بعید است که‌ نداند دریافت چنین هزینه‌ سنگینی بابت اجاره سالن‌های دولتی چه بر سر اشتغال هنرمندان می‌آورد!

آقای مدیرکل٬ “نمونه شدن در شمیرانات” به دلیل اشتغال‌زایی و “نابودی اشتغال هنرمندان” در گیلان٬ تناقض عجیبی‌ست!

شمیرانات فرزند است و گیلان فرزند همسایه؟!

 

صدای تئاتری‌ها٬ از شاخصه‌های اصلی هنرمندان این رشته‌ست به گونه‌ای که حتی عموم جامعه هم به صداهای رسا و بلند؛ “تئاتری” می‌گویند. در طبقه هفتم اداره کل از چه عایق صدایی استفاده کرده‌اید که صدای گلایه‌ها به گوشتان نمی‌رسد؟!

 

در این هفت ماه بارها وعده دیدار و شنیدن گلایه‌های هنرمندان استان را داده‌اید اما فقط در همان وعده خلاصه شد. نه مثل مدیر سابق آنقدر نزدیک٬ نه مثل شما انقدر دور!

 

انگار آقای مدیرکل٬ برای ماندگار شدن در تاریخ هنر این استان خیز بلندی برداشته‌است! درآینده می‌گویند مدیر نمونه‌ای به استان آمد و سالن‌های اداره ارشاد را تبدیل به پانسیون موش‌ها کرد.

 

 

این روزها جدا از دریافت هزینه‌ سالن٬ امکان صدور مجوز اجرا هم برای تئاتر وجود ندارد! چرا که چند روزیست خبر از اعتصاب شورای نظارت بر نمایش استان به دلیل “عدم دریافت دستمزدشان” به گوش می‌رسد!

اعضای این شورا که طبق شنیده‌ها٬ عدم دریافت دستمزدشان به «چندسال» می‌‌رسد٬ این روزها در جهت احقاق حقشان‌ نمایشی را بازبینی نمی‌کنند و این اتفاق عملا باعث از بین رفتن تمام برنامه‌ریزی‌های یک گروه می‌شود و زحمت چندماهه‌شان را به باد می‌دهد.

 

آقای مدیرکل؛ شما از پنجره طبقه هفتم به پارک محتشم نگاه کنید و چایتان را بنوشید. نگران نباشید حتی اگر کاری هم نکنید٬ حقوق چند ده میلیونی‌تان سر برج به حسابتان واریز می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.