تاریخ انتشار : جمعه 2 مهر 1395 - 4:40
کد خبر : 4471

بیانیه در برابر درخواست طلاق آنجلینا جولی برد پیت: غمگینم ولی آرامش فرزندان‌مان مهم‌تر است

بیانیه در برابر درخواست طلاق آنجلینا جولی برد پیت: غمگینم ولی آرامش فرزندان‌مان مهم‌تر است

برد پیت بالاخره به خبر جدایی خود از آنجلینا جولی که از دیشب به بمب خبری فضای مجازی و تیتر یک رسانه‌های سراسر دنیا تبدیل شده، واکنش نشان داد و سکوتش را شکست. بازیگر ۵۲ ساله در بیانیه‌ای که به تازگی منتشر ساخته، تاکید کرده فعلا تنها تمرکزش بر روی «آرامش و راحتی فرزندانش» است.

برد پیت بالاخره به خبر جدایی خود از آنجلینا جولی که از دیشب به بمب خبری فضای مجازی و تیتر یک رسانه‌های سراسر دنیا تبدیل شده، واکنش نشان داد و سکوتش را شکست. بازیگر ۵۲ ساله در بیانیه‌ای که به تازگی منتشر ساخته، تاکید کرده فعلا تنها تمرکزش بر روی «آرامش و راحتی فرزندانش» است. بعد از جدایی جنجال‌ساز جانی دپ و امبر هرد، درخواست طلاق جولی از پیت یکی از غافلگیرکننده‌ترین اخبار مربوط به جدایی زوج‌های سرشناس هالیوود در ماه‌های اخیر به شمار می‌رود.

بازیگر فیلم‌های «باشگاه مشت‌زنی» و «مانی‌بال» در بیانیه‌ای که در اختیار مجله «پیپل» قرار داده، سکوتش را شکسته است: «از این اتفاق بسیار غمگینم اما آنچه در حال حاضر اهمیت دارد راحتی و آرامش فرزندان‌مان است.» پیت اضافه کرده: «از رسانه‌ها تقاضا دارم اجازه بدهند آنها این دوران دشوار و پرچالش را در خلوتی که شایسته آن هستند، سپری کنند.»

کم‌تر از ۲۴ ساعت پیش بود که انتشار خبر درخواست طلاق جولی ۴۱ ساله از پیت ۵۲ ساله سروصدای زیادی به راه انداخت و هواداران زوج سرشناس هالیوود را در بهت فرو برد. دلایل این جدایی اختلافات حل‌ناشدنی میان این زوج عنوان شده و وکیل جولی علت چنین تصمیمی از سوی موکلش را حفظ سلامت خانواده عنوان کرده است. وکیل بازیگر برنده اسکار تاکید کرده: «او در حال حاضر هیچ‌گونه اظهارنظری نخواهد کرد و خواستار آن است که در این شرایط دشوار به حریم خانواده‌اش احترام گذاشته شود.»

طبق اسناد و مدارک ارایه شده به دادگاه، جولی خواستار دریافت حق سرپرستی و حضانت هر شش فرزند خود شده و مایل است پیت به صورت هفتگی با فرزندان‌شان ملاقات کند.

یکی از نزدیکان این زوج سرشناس، خبر جدایی جولی و پیت را «شوکی بزرگ» دانسته و گفته: «شکی نیست که آنها امسال مدت زمان طولانی‌تری را جدا از یکدیگر گذراندند، اما هنوز خبر غافلگیرکننده‌ای است. آنها همین تازگی سالگرد ازدواج‌شان را جشن گرفته بودند.»

اسناد دادگاه حاکی از آن است که جولی و پیت از ۱۵ سپتامبر (حدود یک هفته پیش) رسما از یکدیگر جدا زندگی می‌کنند تا زمانی که به توافقی مشترک برای طلاق از هم برسند.

آی ‌سینما

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.